جاباما
۲۷۸۸۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۵ راه ساده برای تبدیل شدن به یک کارآفرین توانمند

کارآفرینی، چیزی فراتر از راه اندازی یک کسب و کار است. آنچه که باعث می شود مردم محصول یا خدمات یک کسب و کار را بخرند، بیشتر شخص یا ایده ای است که پشت آن وجود دارد.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: کارآفرینی، چیزی فراتر از راه اندازی یک کسب و کار است. آنچه که باعث می شود مردم محصول یا خدمات یک کسب و کار را بخرند، بیشتر شخص یا ایده ای است که پشت آن وجود دارد.

مشتری زمانی تصمیم به خرید می گیرد که کارآفرین مورد نظر را بشناسد، از او و کسب و کارش خوشش بیاید و به او تا حدی اعتماد داشته باشد. اگر بخواهید به عنوان یک کارآفرین مشتریان به شما اعتماد کنند، باید از لحاظ فردی مدام در حال رشد باشید. دیدن کارآفرینانی که فکر می کنند به حد کافی رشد کرده اند و به پیشرفت در زندگی شخصی و شغلی خود خاتمه می دهند، باعث ناراحتی است.

5 راه ساده برای تبدیل شدن به یک کارآفرین توانمند

اگر خوش شانس باشید ممکن است در اولین کسب و کاری که راه می اندازید این درس را فرا بگیرید. به این ترتیب در کسب و کار های بعدی خود دچار این سکون نخواهید شد.

در غیر این صورت، ۵ راه ساده اما مهم پیش رو به شما در رشد فردی و تبدیل شدن به یک کارآفرین توانمند کمک خواهند کرد. فرقی نمی کند تا به حال چقدر درآمد داشته اید، همیشه می توانید رشد بیشتری را تجربه کنید.

۱- عادات سالمی در خود پرورش دهید

عادت، کلید تغییر پایدار در زندگی است. مواردی که روی فهرست کارهای روزانه می نویسید، عادات شما محسوب نمی شوند. چیزی که از آن تحت عنوان عادت یاد می شود، باید شیوه ی زندگی شما باشد. ایجاد عادت های سالم، یک دگرسویی در سبک زندگی است که موجب تغییر پایدار می شود. پس عادتهایی در زندگی خود ایجاد کنید که در رسیدن به اهداف زندگی شخصی و شغلی تان به شما کمک کنند. این می تواند شامل خلاص شدن از دست چیزهایی باشد که در زندگی شخصی یا شغلی، در نهایت به ضررتان تمام خواهند شد. ورزش، تغذیه ی سالم و مطالعه، از جمله عاداتی هستند که به رشد شما کمک خواهند کرد.

۲- همیشه در پی یاد گرفتن باشید

برای آنکه در هر حوزه ای به درجه ی تخصص برسید، باید مطالعه داشته باشید. همیشه چیز تازه ای برای یاد گرفتن وجود دارد که به شما در کارهایی که انجام می دهید کمک خواهند کرد. هر هفته خود را به خواندن کتاب های خوب ملزم بدانید. کتاب هایی هستند که به اندازه ی کل دوره ی لیسانس خود می توانید از آنها یاد بگیرید.

شرکت در کلاس های آموزشی، استخدام یک راهنما و یا استفاده از اینترنت برای مطالعه، می تواند دانش شما را پیرامون استراتژی هایی که برای خودتان و کسب و کارتان مفید واقع می شوند بسیار بالا ببرد. متخصصین زیادی هستند که تنها به خیال خودشان متخصص اند. یک متخصص واقعی در تمام طول زندگی خود به معنای واقعی کلمه «دانش آموز» و «دانشجو» باقی می ماند.

۳- با کارآفرینانی که از شما تجربه ی بیشتری دارند مشورت کنید

5 راه ساده برای تبدیل شدن به یک کارآفرین توانمند

پای صحبت هر کارآفرین موفقی که بنشینید به شما خواهد گفت بخش بزرگی از موفقیت خود را مدیون راهنما یا مشاور خود بوده است. یک راهنمای خوب کسی است که آنچه امروز قصد انجامش را دارید، قبلاً انجام داده باشد. چنین فردی با تمام موانعی که هنوز سر راه شما قرار نگرفته اند آشنایی دارد. تجربه ی وی می تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند.

مشورت کردن با کارآفرینانی از این دست یا هر کس دیگری که تجربه اش از شما بیشتر باشد، راه خوبی برای رشد است. ما امروز در زمانه ای زندگی می کنیم که هر کسی می تواند به صورت مجازی با هر شخصی که بخواهد مرتب ملاقات و گفتگو داشته باشد. شما با این کار فرصت آن را دارید که از تمام دانش و درایت یک مربی یا مشاور بهره مند شوید و در عین حال از راهنمایی های خاص و موردی وی نیز برخوردار باشید.

۴- هیچگاه به خود مغرور نشوید

خودرضامندی به سرعت جلوی رشد را می گیرد. هر وقت احساس کردید موفق و یا از حالت فعلی خود راضی هستید، در معرض خطر قرار دارید. برای هر آنچه در زندگی و کار خود دارید شکرگزار باشید و قدرشان را بدانید، اما این را با غرور و از خود راضی بودن اشتباه نگیرید. حتی وقتی به سطحی از موفقیت رسیدید، هیچگاه اجازه ندهید غرور و تکبر، شما را از مد نظر قرار دادن اهداف بزرگ تر باز بدارد.

5 راه ساده برای تبدیل شدن به یک کارآفرین توانمند

۵- روی دلیل اصلی خود تمرکز کنید

شما به عنوان یک کارآفرین برای انتخاب کسب و کار و این سبک زندگی دلیلی داشته اید. این همان دلیل اصلی شماست. کسانی که تنها با هدف منافع مالی وارد این عرصه می شوند چندان دوام نمی آورند. وقتی برای حل یک مشکل، کسب و کاری راه می اندازید، تمرکز روی این دلیل اصلی به شما کمک می کند رشد کنید.

توسعه ی یک کسب و کار، دشوار است. داشتن زندگی خوبی که این آزادی را به شما بدهد، از آن نیز دشوار تر است. با این حال، هر دو شدنی هستند. شما می توانید کسب و کاری برای خود بسازید که به آن عشق بورزید و روز به روز بر رشد آن بیفزایید. وقتی متوجه شوید که موفقیت همیشه سطح بالاتری هم دارد، هیچگاه عطشی که در وهله ی اول باعث شد کسب و کار خود را به راه بیاندازید را فراموش نخواهید کرد.

این هفته نگاه عمیقی به این پنج مورد داشته باشید و ببینید در زندگی خود به کدام یک بیشتر نیاز دارید. برای خود عادت هایی برگزینید که مسیر و ساز و کار لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیارتان قرار دهند. اجازه ندهید کسب و کار پر افتخار شما نیز به جمع کثیر کسب و کارهایی بپیوندد که جز مشتی ارقام و آمار چیز دیگری نیستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج