۲۷۸۸۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند

وقتي متراژ خانه‌ها كوچك‌تر مي‌شود بهترين راهي كه براي بزرگ‌تر نشان دادن فضا به ذهن سازنده‌ها مي‌رسد صرفه‌جويي در ابعاد دستشويي و حمام است.

مجله منزل - زهره ترابی: وقتي متراژ خانه‌ها كوچك‌تر مي‌شود بهترين راهي كه براي بزرگ‌تر نشان دادن فضا به ذهن سازنده‌ها مي‌رسد صرفه‌جويي در ابعاد دستشويي و حمام است. بعضي‌وقت‌ها آنقدر قضيه شور مي‌شود و اين قسمت از خانه را كوچك در نظر مي‌گيرند كه كلا قيد جا دادن وسايل مورد نياز را در آنجا مي‌زنيم. شايد در نگاه اول تلاش بيهوده‌اي به نظر برسد اما با چند ترفند ساده و كمي حوصله مي‌شود بخش بزرگي از وسايل مربوط به حمام و دستشويي را به همان‌جا منتقل كرد.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند

۱. خانه‌هاي نقلي دستشويي و حمام‌هاي‌شان هم كوچك و نقلي است. اين‌طور وقت‌ها يك كمد يا قفسه براي بالاي دستشويي در نظر بگيريد و وسايل اضافه را در آن بگذاريد.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


2. هميشه پيدا كردن مكان مناسبي براي خشك كردن لباس‌هايي كه مي‌شوييم از بزرگ‌ترين دردسرها بوده؛ مخصوصا اگر بخواهيم از بالكن براي كارهاي ديگري غير از اين استفاده كنيم.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند

بندرخت‌هاي آكاردئوني ساخته شده‌اند براي حل اين مشكل. بعضي‌ها آن را در حمام كار مي‌گذارند اما اگر فكر مي‌كنيد حمام با رطوبتي كه دارد جاي مناسبي براي اين كار نيست، يك گوشه از ديوار اتاق را به اين كار اختصاص دهيد.


3. يك قطعه آهنرباي كوچك تمام وسايل فلزي و پركاربرد در فضاي سرويس بهداشتي را براي‌تان يك‌جا جمع مي‌كند. بهتر است آهنربا را دور از شير آب وصل كنيد تا وسايل‌تان در اثر پاشیدن قطره‌هاي آب زنگ نزنند.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


4. بهترين مدل وان براي حمام‌هاي نقلي ‌همين‌ها هستند كه در كنار انجام وظيفه اصلي‌شان به محلي براي نگهداري شامپوها و وسايل ديگر هم تبديل مي‌شوند

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


5. كافي است كمي خلاقيت داشته باشيد و يك قطعه لوله را تبديل به محل نگهداري سشوار، اتوي مو و وسايلي از اين دست بكنيد.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


6. چنين خلاقيت‌هاي ساده‌اي نه هزينه چنداني دارد و نه انجام دادن‌شان وقت زيادي را مي‌گيرد ولي در عوض كمك مي‌كند تا حمام‌هاي كوچك مرتب‌تر به نظر برسند.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


7. زير روشويي‌‌ اغلب جزء فضاهاي مرده حساب مي‌شود؛ البته روشويي‌هاي جديد طراحي بهتري دارند و به اين نكته توجه كرده‌اند اما حتي اگر روشويي‌تان قديمي و از اين مدل هم باشد با صرف كمي هزينه مي‌شود اين فضاي مرده را زنده كرد.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند


8. اگر مستاجريد و نمي‌خواهيد هزينه اضافه‌ای براي خريد كمد داخل حمام صرف كنيد مي‌توانيد نردبان قديمي كه در خانه داريد را به كار بگيريد و حوله‌هاي‌تان را روي آن قرار دهيد.

بی‌ نظم‌ ها به بهشت نمی‌ روند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج