۲۷۸۸۵۳
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»

سایت فوربس گران‌ترین ساعت‌های دنیا را انتخاب کرد و در میان این فهرست، ساعت‌هایی وجود دارد که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند.

خبرگزاری آنا: سایت فوربس گران‌ترین ساعت‌های دنیا را انتخاب کرد و در میان این فهرست، ساعت‌هایی وجود دارد که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند.سایت فوربس شش ساعت بسیار لوکس و گران را انتخاب کرده است.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»

تصور عامه بر این است که گران‌ترین ساعت‌ها محصول برندهایی مانند رولکس و حداکثر تا ۵۰میلیون تومان قیمت دارند اما ساعت‌های دیگری از سازندگان کمتر شناخته‌شده‌ وجود دارد که به طور غیر قابل باوری قیمت بالایی دارند. در ادامه با گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های دنیا آشنا می‌شوید.

توربولیون مگسونیک ناقوس بولگاری

وقتی بولگاری برند «جرالد جنتا» را به عنوان زیرمجموعه خود درآورد، یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های خود را با طراحی درخشان به نام توربولیون مگسونیک ساخت. ساعتی فوق پیچیده که سیستم توربولیون را با قابلیت‌های ناقوسی در کنار هم قرار داده است.

این محصول، با بیش از ۹۰۰ قطعه دست ساز و قابی که عمدا از آلیاژ مگسونیک در آن استفاده شده است تا صدای موسیقی ناقوس‌وار آن را بالا ببرد. مگسونیک ناقوس حدود ۶۲۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»

نمایی از پشت ساعت گرداب مگسونیک ناقوس بولگاری

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


شوپارد ال.یو.سی توربولیون باگت

این ساعت الماس‌نشان شوپارد با بیست و پنج قطعه الماس باگتی تزئین شده است. نسخه باگت شوپارد ال.یو.سی به یک موتور محرک توربولیون مجهز و با بیش از 27 قیرات سنگ با ارزش الماس تزئین شده است، 240هزار دلار قیمت دارد.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


«مایترو دو تامپ» چپتر وان گرد شفاف

در دهه ابتدایی قرن 21 و پیشرفت یک باره ساعت‌ها، ساعت‌ساز جدید سوئیسی مایترودوتامپ، ساعت‌های «چپتر وان» را در سال 2008 معرفی کرد. ساعتی با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن، چهره‌ای جدید از ساعت‌ها را به وجود آورد که با وجود طراحی خلاقانه، گذشته را ارج می‌نهاد. قیمت این ساعت 540 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


کریستوف کلارت دوال‌تاو عقاب شب

ساعت 68 قطعه ای کریستوف کلارت دوال‌تاو عقاب شب، نسخه‌ای از طرح قبلی «دوال‌تاو» است که به نمایندگی ساعت‌های مدرن و کلاسیک کریستوف کلارت با طراحی ترکیبی یگانه، برخاسته است. زمان به وسیله دو تسمه جدا نشان داده می‌شود، در حالی که در وسط قاب ساعت، موتور سیستم زمان‌سنج ویژه قرار گرفته است. قیمت این ساعت 595 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


فرانک مولر آترنیتا سمگا4

ساعت آترنیتا سمگا4 فرانک مولر در زمان طراحی‌اش، پیچیده‌ترین ساعت دنیا با بیش از 36 پیچیدگی مجزا بود. موتور فوق‌العاده پیچیده آن شامل 1500 قطعه مجزا و عقربه‌هایی برای نشان دادن اطلاعات متفاوت می‌شد. قیمت این ساعت 2 میلیون و 400 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»
نمایی از موتور فرانک مولر آترنیتا سمگا4
گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»

جورج دانیل کوآکسیال کرونوگراف

شرکت انگلیسی جورج دنیل که به عنوان مهم‌ترین ساعت‌ساز قرن ۲۰ شناخته می‌شود، تنها چند ده ساعت در طول عمرش طراحی کرده است.

در میان کارهایش، برجسته ترین ساعت این تولیدکننده، چرخ دنگ کوآکسیال بود که بعدها به اُمگا، ساعت ساز سوئیسی فروخت. مدل کرونوگراف از ساعت‌های کوآکسیال جورج دانیال ۶۱۹ هزار دلار قیمت دارد که در سال ۲۰۱۲ به حراج قرار داده شد.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


پاتک فیلیپ 5004T

این ساعت یکی از مدل‌هایی است که در سال 2013 برای حراج تولید شد. پاتک فیلیپ 5004T تنها مدل تیتانیومی از سری 5004 است که تولید آن متوقف شده است.

در یک اقدام غیرمنتظره، پاتک فیلیپ طرحی اسپرت تر از مدل 5004 است و گویا این ساعت، خداحافظی با مدل‌های محافظه کارانه پاتک فیلیپ است. پاتک فیلیپ 5004T در یک حراجی در سال 2013 به قیمت 3میلیون و 985 هزار دلار فروش رفت.

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ela

      به نظرم ارزش داره آدم این همه هزینه کنه و یکی از اینا رو داشته باشه

    • آرش

      آقا چرا گرونفروشی میکنید، این قیمتها درست نیست، مثلا christophe claret night eagle حدود 260 هزار دلاره، اگر خاستین من ارزونترم باهاتون حساب میکنم D:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج