۲۷۸۸۹۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

معلم شدن شرطی شد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از موافقت این شورا با تعیین صلاحیت حرفه دانشجو معلمان با چهار مولفه خبر داد و گفت: براین اساس تمام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پس از تحصیل با چهار مولفه ارزیابی می‌شوند و گواهی دریافت می‌کنند.

ایسنا: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از موافقت این شورا با تعیین صلاحیت حرفه دانشجو معلمان با چهار مولفه خبر داد و گفت: براین اساس تمام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پس از تحصیل با چهار مولفه ارزیابی می‌شوند و گواهی دریافت می‌کنند.

مهدی نویدادهم در این گفت‌وگو به اعلام مصوبات جلسه شورای عالی آموزش و پرورش پرداخت و افزود: شب گذشته پیشنهاد دانشگاه فرهنگیان درباره تعیین صلاحیت حرفه‌ای دانشجو معلمان مورد بررسی قرار گرفت.

ورود به شغل معلمی، منوط به دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای تدریس

وی ادامه داد: شورای عالی آموزش و پرورش در این جلسه با کلیات این موضوع موافقت کرد. بنابراین براساس این مصوبه، تمام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پس از اتمام تحصیل با چهار مولفه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و گواهی صلاحیت حرفه‌ای تدریس برای آنها ارائه می‌شود.

نویدادهم در توضیح این چهار مولفه اظهار کرد: امتحانات کتبی و نمره قبولی، معدل درسی، آزمون عملکرد و پوشه کار که حاوی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و فوق‌برنامه است از جمله این مولفه‌ها هستند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه دانشجو معلمان در طول چهار سال تحصیل خود باید نمرات لازم را کسب کنند گفت: در جلسه آینده شورای عالی نیز به این موضوع می‌پردازیم که اگر دانشجو معلمی نتوانست نمره قبولی کسب کند، وضعیتش برای ورود به شغل معلمی چگونه باید باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی مایه فتیره .

    • حسین از تبریز

      سلام اینا هرروز یه بوقی سر ما در می یارن خدا میدونه که چی میشه..

    • بدون نام

      اینکه برای معلم شدن صلاحیت حرفه ای لازمه کار بسیار خوبی است به شرط اینکه 1- این تایید صلاحیت سلیقه ای نباشد 2- سایر جوانب معلمی مثل کیفیت و کمیت حقوق و مزایا نیز مورد نظر باشد

    • بهمن

      این چه مسخره بازیه.اول کیفیتو ببرن بالا بعد بز بازی رقص بدن.دانشگاه فرهنگیان که شبیه سگ دونیه بعد انتظار دارن از توش دانشمند در بیاد .همه افسردگی دارن تو این دانشگاه.مسخره بازیم در نیارن خدا خوشش نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج