۲۷۸۹۸۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

خودرو خاص و جدید «اینفینیتی» +عکس

کمپانی اینفینیتی از خودروی ۲۰۱۶ Q۵۰ پیش از نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد. بازنگری در این خودرو موجب ارائه‌ی پنج آپشن پیشرانه، یک سیستم هدایت نسل بالا، و یک سیستم تنظیم تعلیق دیجیتال جدید شده است.

وب‌سایت TopInEarth: کمپانی اینفینیتی از خودروی ۲۰۱۶ Q۵۰ پیش از نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد. بازنگری در این خودرو موجب ارائه‌ی پنج آپشن پیشرانه، یک سیستم هدایت نسل بالا، و یک سیستم تنظیم تعلیق دیجیتال جدید شده است. ۲۰۱۶ Q۵۰ اینیفینیتی نسل دوم سیستم هدایت تطبیقی مستقیم به شمار می‌رود. این سیستم از موتور ۳.۰ لیتر شش سیلندر و پیشرانه‌های هیبریدی استفاده می‌کند. بیشتر ارتقاهای صورت گرفته در این خودرو طبق اعلام اینفینیتی، احساس راحتی بیشتر در بازخورد هدایت است.

خودرو خاص و جدید «اینفینیتی» +عکس

مقدار کمک هدایت و بازخورد سیستم قابل تنظیم از سوی راننده می‌باشد. هدایت این خودرو همچنین در سازگاری با سرعت و شرایط رانندگی است. هدایت تطبیقی مستقیم در کنار آپشن جدید تعلیق دیجیتال دینامیک عمل کرده که تنظیم تعلیق را بر اساس شرایط رانندگی و ترجیح راننده تغییر می‌دهد. سیستم DDS، دامپرهای تعلیق و جاذب‌های ضربه را نسبت به واکنش‌ها تغییر می‌دهد. این ویژگی منجر به رانندگی و سواری نرم‌تر و راحت‌تر در صورت نیاز و رانندگی اسپرت‌تر در شرایط لازم می‌شود.

از دیگر تغییرات قابل توجه بر روی مدل ۲۰۱۶ از Q۵۰ اینفینیتی، پیشرانه است. پنج آپشن برای این خودرو ارائه می‌شوند که با مدل دوتوربوی شش سیلندر ۳.۰ لیتر با دو گزینه‌ی خروجی آغاز شده‌اند. نسخه‌ی استاندارد دارای توان خروجی ۳۰۰ اسب‌بخار (۲۲۴kW) و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر است. نسخه‌ی بالاتر دارای توان خروجی ۴۰۰ اسب‌بخار (۲۹۸kW) و گشتاور ۴۷۵ نیوتن‌متر می‌باشد. هر دو موتور در دور ۱۶۰۰rpm بالاترین میزان گشتاور خود را ارائه داده و تا ۵۲۰۰rpm دارای محدوده‌ی خروجی بسیار وسیعی هستند. بر اساس اعلام اینفینیتی، مصرف سوخت این خودرو نیز با وجود آمار عملکرد بالاتر، ارتقا یافته است.

خودرو خاص و جدید «اینفینیتی» +عکس

سیستم کارآمدتر دو توربو، سنسور سرعت توربین، و طراحی بهینه شده‌ی توربین را باید به پیشرفت‌های عملکردی ۲۰۱۶ Q۵۰ افزود. کنترل زمانبندی سوپاپ و موتور الکتریکی بر روی سیستم زمانبندی سوپاپ امکان نمایش واکنش‌های دقیق‌تر را به این خودرو داده و همچنین کارآمدی آن را بالا می‌برد. درنهایت، سیستم گازولین تزریق مستقیم (DIG) پرفشار که برای اولین بار در یک Q۵۰ دیده می‌شود، نیز مصرف سوخت این خودرو را بهبود بخشیده است. اینفینیتی، آمار مصرف سوخت آپشن‌های جدید شش سیلندر را اعلام نکرده، اما احتمالا با هفت درصد بهبود نسبت به مدل سال گذشته روبه‌رو خواهیم شد.

سه آپشن پیشرانه‌ی دیگر نیز برای ۲۰۱۶ Q۵۰ ارائه می‌شوند. این گزینه‌ها شامل یک موتور چهارسیلندر توربوشارژ ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۰۸ اسب‌‌بخار (۱۵۵kW) و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر و یک توربودیزل ۲.۲ لیتری با قدرت ۱۶۸ اسب‌بخار (۱۲۵kW) و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر است. یک پیشرانه‌ی هیبریدی نیز به ترکیب یک موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتر، باتری لیتیوم-یون، و یک موتور الکتریکی پرداخته است. توان خروجی این سیستم ۳۶۰ اسب‌بخار (۲۶۱kW) گزارش شده است.

خودرو خاص و جدید «اینفینیتی» +عکس

تمامی این گزینه‌های موتور با سیستم انتقال اتوماتیک هفت دنده با حالت شیفت دستی و شیفت پدال منیزیمی سازگاری دارند. خودروی ۲۰۱۶ Q۵۰ اینفینیتی از سال ۲۰۱۶ وارد نمایشگاه‌های خودرو خواهد شد.

خودرو خاص و جدید «اینفینیتی» +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نصف صفر

      پشتش از رو مزدا 6 نیو فیس زده،قسمت جلوییش رو از رو لکسوس RX350:|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج