جاباما
۲۷۹۱۶۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

گران شدن قیمت لبنیات منتفی شد

مدیرعامل اتحادیه فرآورده های لبنی کشور گفت: با توجه به ابلاغیه چند روز پیش سازمان حمایت مبنی بر افزایش ۶ درصدی قیمت ها از اول دی ماه اما این موضوع به سبب عدم تقاضا در بازار شدنی نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرعامل اتحادیه فرآورده های لبنی کشور گفت: با توجه به ابلاغیه چند روز پیش سازمان حمایت مبنی بر افزایش ۶ درصدی قیمت ها از اول دی ماه اما این موضوع به سبب عدم تقاضا در بازار شدنی نیست.

محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فراورده های لبنی کشور در خصوص اجرایی نشدن افزایش قیمت لبنیات از اول دی ماه اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه چند روز پیش سازمان حمایت مبنی بر افزایش ۶ درصدی قیمت ۳ فراورده لبنی پرمحصول از اول دی ماه باید گفت که این موضوع به سبب عدم تقاضا از سوی مصرف کنندگان شدنی نیست.

وی افزود: در واقع با توجه به افزایش عرضه در برابر تقاضا و انبار شدن محصولات لبنی در کارخانه ها و محدودیت قدرت اقتصادی مردم گران شدن لبنیات نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه به مشکلات روزافزون آن ها می افزاید.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: درآمد خانوارها محدود است و از طرفی افزایش ۶ درصدی قیمت ها معادل ۵۰۰ تومان است که این موضوع می تواند بیش از پیش بار مالی مشکلات خانوارها را افزایش دهد و به همین خاطر دولت بایستی راهکارهای دیگری را به کار گیرد که شاهد عرصه مستقیم محصولات به فروشگاه ها و حذف واسطه ها باشیم زیرا این امر کمک شایانی به حل این مشکلات دارد.

مدیرعامل اتحادیه فراورده های لبنی کشور گفت: بنابراین افزایش قیمت ها تنها با حمایت های ابتدایی از این صنعت اجرایی می شود و نباید فراموش کرد که گران شدن محصولات آخرین گزینه کمک به حل مشکلات تولید است.

اسماعیلی یادآور شد: با توجه به تولید بالای شیر خام در کشور و افزایش ۱۰۰ تومانی آن در هر کیلو صنایع بایستی ۱۲۰ میلیون تومان بیشتر در ماه به دامداران پرداخت کنند که این امر با توجه به عدم کشش بازار شدنی نیست و از طرفی هم کارخانه ها تمایلی به این موضوع ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      آفرین...
      بذارید برای بعد از انتخابات!!!!
      به یزدان که گر ما .............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با اینکه طی 3 هفته گذشته ، پنیر روزانه از 4500 تومان شده 4800 و بازم دنبال گرونی هستن. اما تحلیل شما کاملا درسته.
        گذاشتن بعد از انتخابات.

    • بدون نام

      چرا به خودتون فشار میارین ؟ قیمتشو بیست برابر هم کنین ما چیزی نمیگیم . پوستمون خیلی وقته کلفت شده. هی روزگار!!!!!

    • بدون نام

      انقدر وقت و بی وقت و با دلیل و بی دلیل گران کرده اند کهذخودشان دیگر رویشان نمی شود.

    • قلي

      كلكشونه وقتي ميخوان يچي رو گرون كنن يه شوك ميدن ببينن عكس العمل مردم چيه اگه مثه هميشه خبري نبود يعديبا خيال راحت گرون كنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج