۲۷۹۵۰۲
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

فرمانده بسیج: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال فریب مردم و تسلیم‌ کردن آنها به آمریکا هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هزاران شبکه ماهواره‌ای، اینترنتی و نیز شبکه‌های اجتماعی، شبانه روز فعالیت می‌کنند تا با فریب‌دادن مردم، آنها را تسلیم آمریکا کنند.

خبرگزاری ایسنا: سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج با بیان اینکه جبهه اصلی جنگ ما با استکبار، جبهه رسانه است گفت: جنگ اصلی در این میدان جریان دارد و کسانی که صدای حق و حقیقت را به مردم می‌رسانند مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی ادامه داد: دشمن همانطور که در جنگ سخت ابزار زیادی دارد، در جنگ نرم هم مجهز است و ما نباید در این جنگ تسلیم شویم و همانطور که در گذشته تسلیم دشمن نشدیم امروز هم بنای تسلیم نداریم و باید در میدان نبرد بردشمن پیروز شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هزاران شبکه ماهواره‌ای علیه مستضعفین و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد شده است، افزود: دشمن هزاران شبکه اجتماعی و اینترنتی در اختیار دارد و هر روز با استفاده از ابداعات جدید تلاش می‌کند که ملت‌های آزاده را فریب داده و تسلیم آمریکا کند و ما یکی از اهدافمان در تشکیل باشگاه خبرنگاران بسیج، تسلیم‌نشدن در برابر این هجمه سنگین و مقابله با آن است.

وی تاکید کرد: یکی از مزیت‌ها این است که توان عظیم مردم با ما است و این ظرفیت بزرگی است؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس این ظرفیت باعث پیروزی ما در برابر رژیم بعث شد و مردم در آن دوره با مشارکت خود باعث خلق حماسه شدند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران بسیج قدمی در راه استفاده از ظرفیت مردم علاقمند به این عرصه و بدون چشم‌داشت است، گفت: این باشگاه در آینده از همه آزادی‌خواهان در سراسر دنیا عضو گیری می‌کند تا در جبهه مردمی علیه استکبار جهانی تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج افزود: این قدرت بزرگ را به جامعه رسانه ای تبریک می گویم و ان شالله وقتی این شبکه قوام بگیرد در هر روستای دورافتاده هم یک خبرنگار خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه نه فقط امروز رسانه‌های دشمن در خارج با آرم مستکبرین علیه ارزش‌های ما کار می‌کنند بلکه در داخل کشور هم کم و بیش رسانه‌هایی به خدمت آنها درآمده‌اند و برای اهداف امریکا و بازکردن جای پای امریکا فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید در برابر هجمه‌های عظیم دشمن مقابله کنیم وهمان طور که امام راحل فرمودند، بسیج یک گنج پایان‌ناپذیر ومجموعه منحصر به فردی است که باید از ظرفیتش استفاده شود.

نقدی افزود: ما امروز در آغاز راه هستیم و باید به افق‌های بلند جهانی نگاه کنیم و استفاده از آموزش‌های مجازی برای ارتقاء سطح مردمی می تواند در راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و دروغ پراکنی دشمن به ما کمک کند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین با بیان اینکه تشویق رسانه‌ها به استفاده از اخبار باشگاه به نام باشگاه خبرنگاران بسیج باعث افزایش اعتماد مردم به آنها می شود، گفت: این باشگاه متعلق به همه مردم و رسانه‌هاست.

وی در پایان اظهار کرد: دعا می‌کنم کسانی که این شبکه را پایه گذاری کردند بتوانند عزت یابند و امیدوارم این باشگاه روزی خبری زیبا را برای مردم مخابره کند که آن آزادی بیت المقدس و ظهور امام عصر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان من راست میگی

    • fgfgb

      خب خدایش این یه حقیقتیه

    • حسین

      چی بگم والا !

    • بدون نام

      خوب شما هم یک برنامه بساز مردم رو از این حالت انحطاط اخلاقی در بیار

    • محمد حسین

      صداسیمایی که حتی پخش صداوتصویر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران توش ممنوعه (چه برسه به یه مخالف یا کسی که نظر دیگه ای داره) راهی به جز دیدن ماهواره و تسلیم شدن به دیگران گذاشته؟!
      چرا همیشه انگشت به سمت غرب یا مردمه؟ چرا هیچ وقت مسئولین مقصر نیستند؟!

    • رضا

      کسی که اجازه میدهد در هر بقالی و هر مغازه در هر محله ریسیور با جعبه های نو آکبند مثل سیب و پرتقال پیدا بشود ، خود همراه شبکه های خارجی است ، همه اینها فیلم است. نه میتونیم جلو واردات را بگیریم ، نه میتونیم فیلم بهتر بسازیم ، نه میتونیم با مردم کار بهتر آموزش دهیم ، ادعای بهترینها را هم داریم .

    • بدون نام

      شما چهارتا مستند خوب پخش کن.من بشخصه دیگه نشنال جغرافی نمیبینم.

    • کمیل

      اتفاقا صدا و سیما اگه شبکه خبرش رو نیم ساعت نگاه کنی، هر بچه 7 و 8 ساله میفهمه که اون تو چه خبره. پر از مسعولینی که برای فرار از مسئولیت و کم کاری و بی لیاقتی، حاضر به جواب دادن به مردم نیستند و فساد اداری و اقتصادی از در و دیوار میباره. یک ساعت برنامه های شبکه های ماهواره ای به کل برنامه های تلویزیونی صدا و سیمای میلی میرزه، بچه ها و نسل آینده رو باید آموزش داد که چطور با مشکلات زندگی کنار بیان، این برنامه در برنامه روانشناسی جو فراست هست که خیلی کمک میکنه به روانشناسی خانواده‌ها و هزاران مستند دیگه. عوض رو به رو کردن و اعلام واقعیتها به نسلمون داریم صورت مسئله رو پاک میکنیم. فکر میکنین با این که جوامع غربی از لحاظ اجتماعی و شخصی آزاد ترند، چرا آمار طلاق در کشور ما به مراتب بیشتر از اوناست، یا در بحث احترام به حقوق حیوانات چقدر فرهنگ سازی در مقایسه با سایر کشورها داریم. آمارها نشون میده. فقط بلدیم ادعای فرهنگ غنی داشتن رو در حد شعار بکنیم..... والا مردم برای اینکه به مشکلشون رسیدگی نمی کنید، این کار رو انجام می دهند. نمونش کودکان شین آبادی، نمونش بد رفتاری با کودک در مهدکودکی در اردبیل و هزاران نمونه دیگر. درد و رنج و نظر مردمه چاپ کنید تا علتش رو مسعولین بدونن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج