۲۷۹۶۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توهین دفتر آیت‌الله مصباح به سید حسن

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: هاشمی به دنبال سیاسی کردن مجلس خبرگان است و برای اجرای برنامه خود نیاز به سربازانی دارد که بهترین آن نوه‌های حضرت امام (ره) هستند.

پایگاه خبری انتخاب: مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: هاشمی به دنبال سیاسی کردن مجلس خبرگان است و برای اجرای برنامه خود نیاز به سربازانی دارد که بهترین آن نوه‌های حضرت امام (ره) هستند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی، درباره ارزیابی خود از اهمیت این دوره از مجلس خبرگان و حضور چهره‌های مطرح و جدید به عرصه انتخابات گفت: این دوره هاشمی تصمیم دارد فتنه سال ۹۴ را از بیت امام خمینی(ره) کلید بزند. این فتنه نیز سرباز می‌خواهد. سربازهای قبلی هاشمی که کروبی، موسوی و... بودند، سوخت شدند.

وی ادامه داد: هاشمی برای فتنه سال ۹۴ سرباز ندارد و از دیدگاه ایشان باید فتنه ۹۴ کلید بخورد و باید افرادی را در این باره اجیر کند. برای اجیر کردن هم باید این افراد ویژگی‌های خاصی داشته باشد، از جمله باید قداست داشته باشند، منصوب به جایگاه ارزشمندی باشند، چه جایی باقداست‌تر از بیت امام خمینی(ره) و چه کسانی بهتر از نوه‌های امام که در ذهن مردم جایگاه خاصی دارند.

مسئول دفتر مصباح‌یزدی تصریح کرد: هاشمی تصمیم گرفته و تصمیم بسیار درستی از دیدگاه سیاسی نیز هست و می‌توان گفت تصمیم (...) نام دارد.

وی ادامه داد: تصمیم (.....) می‌گوید باید کاری کنید که در هر صورت برد ـ برد باشد. اگر خبرگان رد کند می‌توانیم پیراهن عثمان کنیم و آشوب درست کنیم و اگر تأیید کردند یک ویروس (...) به مجلس خبرگان وارد کنیم و افراد را بیمار کنیم.

عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: پس بنابراین در هر دو صورت برای هاشمی برد ـ برد است، چه خبرگان را آلوده کنند و چه نتوانند به خبرگان راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: بنابراین شرط حضور این افراد و سیاسی کردن خبرگان بسیار کار اشتباهی است که هاشمی کلید زده است.

حجت‌الاسلام جلالی در پایان خاطرنشان کرد: مکر خدا، بسیار مدبرانه‌تر و قوی‌تر از مکر آدمی مثل هاشمی است و یک روز سرش به سنگ می‌خورد و رسوا می‌شود. انشا‌ءالله ۷ اسفند این را خواهیم دید.

*برخی از اظهارات به دلیل به کار بردن واژه های توهین آمیز حذف شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج