۲۷۹۶۸۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال ۶۰۰

Coachbuilt ها (خودروهایی که بر روی شاسی‌های جدا طراحی می‌شوند) یکی از قسمت‌های عجیب دنیای خودرو هستند. این خودروها اغلب به سفارش مشتری‌ها انحصاری و لوکس هستند اما گاهی اوقات این روند به طرز وحشتناکی اجرا می‌شود.

وب‌سایت پدال: Coachbuilt ها (خودروهایی که بر روی شاسی‌های جدا طراحی می‌شوند) یکی از قسمت‌های عجیب دنیای خودرو هستند. این خودروها اغلب به سفارش مشتری‌ها انحصاری و لوکس هستند اما گاهی اوقات این روند به طرز وحشتناکی اجرا می‌شود.

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

یک خودروی Coachbuilt از مرسدس بنز که رویال ۶۰۰ نامیده می‌شود روند عجیب‌وغریبی را در پیش گرفته است. این خودرو اخیراً در کالیفرنیا دیده شده و عکس‌های اصلی آن توسط صفحه‌ی فیس‌بوک گالپین اتو اسپرت منتشر شده است.

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

ظاهر خودرو نشان می‌دهد که این خودرو با الهام از مرسدس فینتال S کلاس W۱۱۱ و نسل W۱۱۲ طراحی شده است. قطعات به‌طور منظمی در کنار هم قرار گرفته‌اند و این مدل با طراحی مدرن‌ترش مفتخر به تکرار طراحی سنتی آن خودروها شده است.

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

مطمئناً چراغ‌های جلوی SLS و ورودی هواهای کناری SLR وجهه کلی خودرو را زیر سؤال نمی‌برد؛ اما چه با این قضیه موافق باشیم چه مخالف این طراحی توجه ما را به سمت جزییات جلب می‌کند. شیشه‌ی عقب مستطیلی شکل به حالت کلاسیک خود بازگشته و سپرهای کروم جلو و عقب ما را به یاد سپرهای قدیمی با شکل میله‌های فلزی کروم می‌اندازد.

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

اگر بخواهیم طراحی داخلی این خودرو را در نظر بگیریم باید بگوییم که این خودرو بر اساس W۲۲۲ S۶۰۰ طراحی شده است.به نظر می‌رسد که نام رویال ۶۰۰ به همین دلیل انتخاب شده باشد اما این تنها وجه اشتراک این خودرو با W۲۲۲ S۶۰۰ است. شاید بتوان این خودرو را یک لیموزین کلاسیک نامید چرا که شما عملاً خودرویی با رینگ‌های بزرگ را می‌بینید که قالپاق‌هایش شما را به یاد خودروهای قدیمی می‌اندازد. بااین‌وجود چراغ‌های عقب SLS قرارگرفته در عقب خودرو بازهم شما را از این فضا دور می‌کند.

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600

خودروی عجیب‌ و غریب مرسدس رویال 600
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج