۲۷۹۷۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم: پرچم‌داران فراری در کنار هم

الخاندرو سولومون (Alejandro Salomon)، کارآفرینی است که به‌تازگی یک مجموعه ویدیو به افتخار ۵ مدل سوپرماشین پرچم‌دار فراری منتشر کرده است.

وب‌سایت پدال: الخاندرو سولومون (Alejandro Salomon)، کارآفرینی است که به‌تازگی یک مجموعه ویدیو به افتخار ۵ مدل سوپرماشین پرچم‌دار فراری منتشر کرده است.

فیلم: پرچم‌داران فراری در کنار هم

۲۸۸ GTO، F۴۰، F۵۰، انزو و لافراری، خودروهایی هستند که در این سری ویدیوهای ۳ قسمتی، عنوان «پنج بزرگِ فراری» را به خود اختصاص داده‌اند. همه این مدل‌ها به کلکسیونر خودرو، دیوید اس. کی. لی (David S.K. Lee) تعلق دارند؛ کسی که به «جمع‌آوری‌کننده فراری‌ها» نیز مشهور شده است. این ویدیوها تمام ۵ سوپرماشین را در حال حرکت در پیست نشان می‌دهند و این در حالی است که در قسمت پایانی، یک سری مسابقه درگ نیز نمایش داده می‌شود. البته در اینجا قصد بر این نیست که محتوای ویدیوها برای شما افشا شود، ولی اجازه دهید بگوییم که نبردهای هیجان‌انگیزی بین ۲۸۸ GTO و F۴۰، و همین‌طور انزو و F۵۰ به تصویر کشیده شده است.

فیلم: پرچم‌داران فراری در کنار هم

۲۸۸ GTO مدلی است که در بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ به صورت محدود ۲۷۲ دستگاه تولید شده است. این خودرو برای پیشرانه از یک موتور ۲۸۵۵ سی‌سی V۸ دو توربوشارژر استفاده می‌کند که به صورت طولی قرار داده شده و قدرتی برابر ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۹۶ نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. در نتیجه، ۲۸۸ GTO با وزن ۱۱۶۰ کیلوگرمی‌اش می‌تواند از حالت ایستاده در کمتر از ۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

فیلم: پرچم‌داران فراری در کنار هم

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید

چند دهه بعد از این مدل، کمپانی واقع در مارانلو، هایپرکار هیبرید «لافراری» را معرفی کرده که از موتور ۶۲۶۲ سی‌سی‌اش قدرتی به میزان ۸۰۰ اسب‌بخار بیرون می‌آید و حداکثر گشتاورش نیز برابر ۷۰۰ نیوتن‌متر است. علاوه بر این، توسط یک موتور الکتریکی با ۱۶۳ اسب‌بخار و ۲۷۰ نیوتن‌متر اضافی نیز پشتیبانی می‌شود. در مورد لافراری، هیچ‌گونه آمار رسمی برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت وجود ندارد، ولی منابع خارج از کمپانی از زمان ۲/۴ ثانیه برای شتاب این مدل خبر داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج