۲۸۰۱۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

اپل و آیفون فقط اسم شان بد در رفته است؛ همین که می گویند برای خریدشان حداقل دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کنار بگذارید، ضربان قلب مان بالا می رود.

روزنامه هفت صبح: اپل و آیفون فقط اسم شان بد در رفته است؛ همین که می گویند برای خریدشان حداقل دو میلیون و 400 هزار تومان کنار بگذارید، ضربان قلب مان بالا می رود. چه خبر است؟ شاید خیلی ها ندانند اما از سال قبل قیمت موبایل های عالی رتبه اندرویدی هم افزایش پیدا کرده و اگر برای خرید آنها تنها به یک و نیم میلیون تومان پول نیاز داشتیم، حالا باید نزدیک دو میلیون تومان کنار بگذارید.

این یعنی اگر قبلا قیمت آیفون شما را می ترساند و باعث می شد از کنارش به سرعت عبور کنید، حالا اندرویدی ها هم مزیت قیمت خود را از دست داده اند. پس باید دوباره بنشینیم و حساب کتاب کنیم تا ببینیم با آنها چند چندیم.

ما به بازار رفته ایم و با صرف کلی وقت، یکی یکی قیمتی لوازم جانبی مورد نیاز برای شش گوشی مطرح امروز بازار را پرسیده ایم. ملاک ما برچسب ضد خش، طلق ضد ضربه و انواع کیف های محافظ بود که خیلی کم پیش می آید کسی بدون آنها موبایل جدیدش را از مغازه تحویل بگیرد.

علاوه بر این چند امکان دیگر را سنجیدیم؛ چیزهایی مثل هدفون بی سیم و ... موضوع مهمی که باید در نظر بگیرید این است که بعضی از گوشی ها لوازم جانبی اصلی دارند؛ یعنی تولیدکننده ای مثل ال جی یا اپل، خودشان قاب و محافظ تولید می کنند که در نمایندگی ها قابل دسترس است اما برندهای مشهوری هم هستند که لوازم محافظ خوبی تولید می کنند. برندهایی مثل بلکین و گیریفین. اسم آنها را حتما شنیده اید. حتی اگر قبلا برای خودتان یک گوشی موبایل خریده اید، این گزارش همچنان به دردتان می خورد.

Samsung S6edge plus

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

در مورد این گوشی زیاد دنبال اورجینال ها گشتیم و پیدا هم کردیم اما به سختی. روکش گلس برای این گوشی ۸۵ هزار تومان بود و فیک اش تنها ۴۰ هزار تومان قیمت خورده بود. هدفون برای این گوشی قیمت می کنیم. نوع اورجینال آ« را به قیمت ۹۵ هزار تومان می فروشند و یک طلق هم از همان برند sbos برای این گوشی دارد، ۴۵ هزار تومان. دنبال قاب ضد ضربه هم می گردیم که با تخفیف ویژه می شود ۱۲۰ هزار تومان.

در بازار لوازم جانبی، هدفون های ارزان قیمت از ۴۰ هزار تومان قیمت دارد و یک قاب معمولی زیبا، با برند نیلکین می شود ۶۵ هزار تومان که یک گلس نیز به عنوان اشانتیون درون خودش دارد. محافظ ژله ای برای این گوشی ۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

این گوشی سامسونگ نیز در بازار با قیمت دو میلیون و هفتصد هزار تومان به فروش می رسد که با توجه به لوازم جانبی یکی از گزینه های گرانقیمت این لیست به حساب می آید، اگرچه لوازم جانبی اش به هیچ عنوان به گرد پای اپل نمی تواند برسد.


LG G4

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

برای این گوشی رده بالا یک قاب ضد ضربه کشف کردیم به قیمت ۶۷ هزار تومان، به نظر نمی آمد اصل باشد و یک گلس ۳۵ هزار تومانی هم برای آن یافت شد. هدفون نیز برای این گوشی قیمت کردیم که به قیمت ۷۵ هزار تومان به فروش گذاشته شده بود و طلق ارزان قیمت نیز ۱۰ الی ۱۲ هزار تومان در ویترین شان گذاشته بودند.

متاسفانه برای این گوشی تازه وارد به بازار گوشی های ایران جنس های اصلی و اورجینالی پیدا نکردیم و برای یافتن لوازم جانبی اصل برای این گوشی هنوز باید منتظر بود. قیمت این گوشی خوش دست دو سیمکارته، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با توجه به یافته های ما در مورد قیمت های لوازم جانبی اش، انتخاب به صرفه ای خواهد بود.


HTC one M9

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

قاب هوشمند این گوشی ۸۹ هزار تومان بود و قاب معمولی نیز ۴۰ هزار تومان قیمت خورده بود. برای این گوشی نازنین هدفون اصلی هم پیدا کردیم به قیمت ۸۰ هزار تومان و یک هدفون فیک ۴۵ هزار تومانی. همینطور طلق های محافظ صفحه ۳۰ هزار تومانی که گلس اورجینالش یافت نشد و گلس فیک ۴۴ هزار تومانی هم از مغازه دار قیمت گرفتیم.

قیمت این گوشی که به دلیل جنس صفحه نمایشش به روکش احتیاج آنچنانی نخواهد داشت، یک میلیون و ششصد هزار تومان است. با توجه به قیمت های ذکر شده برای لوازم جانبی اش، به صرفه ترین گوشی این لیست گران قیمت ها، خواهد بود. این را هم بگوییم که پیدا کردن لوازم جانبی اصل برای این گوشی کار ساده ای نیست.


Apple iphone 6S

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

قیمت هدفون اورجینال این گوشی را ۱۲۰ هزار تومان اعلام می کنند و قیمت هدفون فیکش را ۷۰ هزار تومان، با ۴۰ هزار تومان هم می شود برای این گوشی هدفون گرفت اما باید بی خیال کیفیت اورجینال و های فیک آن شوید.

قیمت گلس ضد ضربه را می پرسم، فروشنده قیمتی گلس برای این گوشی ها را از ۲۵ هزار تومان به بالا اعلام می کند و سقف قیمتی خود را تا ۱۵۰ هزار تومان بالا می برد. قیمت گلس اورجینال برای این گوشی ۲۷۰ هزار تومان است و قاب ضد ضربه هم برای این گوشی در حدود همین رنج قیمتی یافت می شود، از ۶۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان.

قیمت قاب با مارک نیکلین ۷۰ هزار تومان است. به نظر می رسد نسبت به قیمت این گوشی، لوازم جانبی ها هم گران هستند. اگر دنبال فیک ها بگردید ضرری متوجه حال تان نخواهد شد چرا که یک گلس های فیک برای این گوشی ۴۵ هزار تومان قیمت خورده و یک هدفون معمولی نیز ۵۰ هزار تومان است.

اگر دنبال طلق خوبی بودید می توانید از مارک sbos، ۲۵ هزار تومانی بهره ببرید، به همراه قاب هایی که از ۵۰ هزار تومان به بالا قیمت خورده اند و مارک نیلیکن آن ۴۵ هزار تومان است. این گوشی خوش پرستیژ اپل با قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود که با توجه به قیمت مجموعه لوازم جانبی اش، خرید برادر دیگر ۶S، گزینه بهتری است.

اپل با ارائه این گوشی سرسنگین به اضافه لمس سه بعدی، شما را مجبور خواهد کرد تا برای محافظت بیشتر هم که شده، یک قاب ضد ضربه اورجینال تهیه کنید تا با احساس آرامش خاطر بیشتری با آن کار کنید اما ۶S plus با ۴۰۰ هزار تومان هزینه بیشتری که روی دست تان می گذارد، در برابر ضربه مقاوم تر است و همچنین به علت آلیاژ سبکتری که در ترکیبش به کار رفته است، خوش دست تر است و تنها با یک گلس ضد ضربه ۴۵ هزار تومانی مقاوم خواهد شد.


Apple iphone 6S plus

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

قیمت هدفون اورجینال این گوشی را ۱۳۰ هزار تومان قیمت می دهند، عنوان می کنند که اورجینال از جعبه بیرون آمده است، یعنی کاملا اورجینال. بعد از آن سراغ گلس را برای این گوشی می گیریم، قیمت آن از ۴۰ هزار تومان شروع می شود تا ۸۰ هزار تومان؛ می گویم گلس اصل است و می گوید گلس برای این گوشی نهایتا های فیک داریم.

در فروشگاهی طلق معمولی ۳۵ هزار تومان قیمت خورده است با برند sbos. قیمت قاب ضد ضربه را هم می پرسم، قاب برای این گوشی نازنین از ۶۷ هزار تومان اما ضد ضربه اش را پیدا نمی کنیم. یک قاب هوشمند هم قیمت کردیم که ۱۲۰ هزار تومان قیمت داشت.

همچنین قیمت هدفون این نوع گوشی را سوال می کنیم، قیمت هدفون این گوشی ۱۲۰ هزار تومان می شود و همانطور که عنوان می کنند اورجینال است. هدفون این گوشی ها از ۲۵ هزار تومان قیمت خورده است تا ۷۰ هزار تومان و بقیه لوازم جانبی مانند گوشی ۶S قیمت داشتند.

قیمت این گوشی با ۶۴ گیگ حافظه داخلی ۳ میلیون و سیصد هزار تومان است که با توجه به قیمت های لوازم جانبی اش ابدا خریدی به صرفه به نظر نمی رسد اما اپل است و سیستم اختصاصی اش با سخت افزار عالی اش همه را وسوسه می کند تا این خرج گزاف را برای این رده بالاتر از ۶S انجام دهند.


Samsung S6

این گوشی ها اشک صاحبشان را درآورده اند

هدفون اصلی این گوشی را با ۱۶۰ هزار تومان به فروش گذاشته بودند و هدفون فیک از ۴۵ هزار تومان قیمت خورده بود. قیمت گلس این گوشی بالا رده ۲۵ هزار تومان بود که نوع اصلش یافت نشد و یک گلس ۸۰ هزار تومانی مات هم به ما معرفی شد که به نظر بد نبود، ضد تعریق و ضد گرد و غبار. قیمت قاب را هم می پرسیم، قاب ضد ضربه برای این گوشی نداشتند. قاب های شان مقاوم در برابر ضربه بود. یکی در حد اورجینالش را قیمت می کنم، می گوید ۸۰ هزار تومان می ارزد و قاب های دیگرش نیز از ۶۵ هزار تومان شروع می شد به بالا. یک طلق sbos نیز برای این گوشی قیمت می کنیم با ۴۰ هزار تومان قیمت و یک کیف اصلی به قیمت ۱۴۰ هزار تومان نیز پیدا می کنیم.

این گوشی سامسونگ با قیمت یک میلیون و سیصد هزار تومان در بازار عرضه می شود. لوازم جانبی این گوشی قیمت آنچنانی نداشت که با توجه به موجود نبودن اصل ها در بازاری که ما آن را جستجو کردیم، نسبت به گوشی های دیگر، از بابت قیمت و کیفیت، گزینه مناسب این لیست برای خرید خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      بله وقتی شما سایفون را خراب میکنید که هیچ ربطی بشما نداره . اوناهم برای انتقام برنامه اپل برمیدارند تا کار نکنه . این اشکارو شما دراورید نه اونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج