جاباما
۲۸۰۳۴۹
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

۱۰ ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

نکته ی مهمی که پیش از هر چیز باید به آن به دقت کنید انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی شماست، پیش از خرید ساعت محل نصب آن را مشخص کنید و متناسب با رنگ، بافت و فرم دیوارهای خود ساعت مورد نظر خود را تهیه کنید.

وب سایت چیدانه: نکته ی مهمی که پیش از هر چیز باید به آن به دقت کنید انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی شماست، پیش از خرید ساعت محل نصب آن را مشخص کنید و متناسب با رنگ، بافت و فرم دیوارهای خود ساعت مورد نظر خود را تهیه کنید.

۱۰ ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

10 ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

ساعت یکی از عناصر پر کاربرد و غالبا تزئینی در فضای داخلی است، با این که ساعت ها نقش مهمی در فضای داخلی ما ایفا می کنند اما بیشتر اوقات محل مناسبی برای نصب آن ها در نظر نمی گیریم، اما امروز در چیدانه راه کارهای مناسبی را برای استفاده ی بهتر ازاین عنصر پر کاربرد در دکوراسیون داخلی شما پیشنهاد می دهیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ ایده ی متفاوت برای جامجله ای در دکوراسیون داخلی

10 ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

روزنامه ها و مجلات از آن دسته عناصری سرگرم کننده ای هستند که غالبا باید دم دست باشند، این موضوع که چگونه یک فضا را برای طبقه بندی و نظم دهی آن ها در دکوراسیون داخلی خود اختصاص دهیم موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


روش های خارق العاده برای پاک کردن لکه آب از سطح چوبی!

10 ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی در کنار خنده ها و قهقهه ها و گل گفتن ها و گل شنفتن ها، معمولا بانوی خانه در گوشه ای از فکرش نگران میز چوبی نونوارش است که حالا با لیوان های نوشیدنی و فنجان های چای و قهوه پوشیده شده و هر آن ممکن است یکی از آن ها واژگون شود و دل خانم خانه را بلرزاند. وای... حالا با خرابکاری های‌ خانم های حواس پرت چه کنیم؟!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


جا انگشتری زیبا برای نگهداری حلقه های شما

10 ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

مطمئنم برای شما هم پیش آمده که حلقه یا انگشتر تان را برای انجام کاری بیرون آورده اید و جایی گذاشته اید اما بعد به کل فراموش کرده اید کجا بوده، تمام گوشه کنارها را گشته اید و باز هم آن را ندیده اید و از پیدا کردنش مأیوس شده اید. اما چند روز بعد ناگهان چشم تان می افتد به انگشترتان روی لبه ی پنجره و بال در می آورید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی

10 ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

شاید باورتان نشوداما طراحی غرفه های نمایشگاهی همان قدر که جذاب و دلنشین است همان قدر هم پر از دردسر است. غرفه های نمایشگاهی تاثیر مستقیمی در پر رونق شدن کسب و کارها داشته باشد، نکات خیلی زیادی هست که باید در طراحی این غرفه ها رعایت شود تا بر مخاطب تاثیر بیشتری بگذارد و او را متقاعد کند تا از غرفه شما بازدید کند. در این مطلب می خواهیم به برخی از این نکته ها بپردازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج