۲۸۰۴۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیخ ویسی: اعتصاب کردیم تا پول بدهند

دروازه بان نفت تهران می گوید آنقدر در تیمشان به همدیگر پول دستی قرض داده‌اند پول‌هایشان تمام شده است.

ورزش سه: دروازه بان نفت تهران می گوید آنقدر در تیمشان به همدیگر پول دستی قرض داده‌اند پول‌هایشان تمام شده است.

وحید شیخ ویسی در مورد مشکلات مالی و اعتصاب از روز پنجشنبه می‌گوید: مشکل که مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود، خیلی وقت است پول نگرفته‌ایم آنقدر پول دستی به هم قرض دادیم، پول‌هایمان تمام شده و کادر به استخوان رسیده. بعضی از بچه‌ها پول بنزین ندارند که بخواهد سر تمرین بیایند. یکسری در خریدن استوک هم مشکل دارند خود من ترجیح می‌دهم به جای تهیه وسایل اولیه ورزشی پولم را برای پر کردن باک ماشین کنار بگذارم. بچه‌های خوابگاهمان شرایط سختی دارند.

او در همین باره ادامه داد: نمی شود با این مشکلات سر کرد و اگر اینگونه شود شرایط سخت‌تر می‌شود. به هر حال ما چند وقتی دیگر بازی های آسیایی را در پیش داریم. اینطور که ما شنیده‌ایم قرار است تا ۲ روز پول ها را بدهند. در قرارداد خیلی از بچه ها ذکر شده بود که باید تا نیم فصل ۵۰، ۶۰ درصد بگیرند. من نمی دانم که قرار شده چقدر پول به حساب ما بریزند. آخرین دریافتی ما قبل از بازی با الاهلی بوده آن دفعه هم اعتصاب کردیم تا اینکه پول به ما دادند و این سری هم دقیقا اعتصاب کردیم و قرار است پول به ما بدهند. این خوب نیست، نباید اینگونه ما و باشگاه بدعادت شویم.

دروازه بان نفت تهران در مورد اینکه امروز بعد از ۲ روز اعتصاب تمرین انجام دادند نظرش را اینگونه بیان کرد: امروز به هرحال سر تمرین آمدیم و با صحبت های کادرفنی ترجیح دادیم تمرین کردیم تا بازی سخت تراکتورسازی را به خوبی پشت سر بگذاریم. خود آقای منصوریان آمد با ما صحبت کرد و تمام مربیان در جریان این مساله بودند.

وی در مورد اینکه علی منصوریان با پستی که در اینستاگرام خود که عکسی بود در حال خوردن صبحانه با بازیکنان جوانش آیا به بازیکنان باتجربه این تیم بابت اعتصاب کنایه زده یا خیر می‌گوید: نه اصلا اینطورنیست. هر روز یکی از اعضای کادرفنی در خوابگاه با بازیکنان جوان تیم صبحانه می‌خورد و لابد امروز نوبت خود علی آقا بوده است.

بازیکن نفت در مورد دیدار با تراکتورسازی اینگونه توضیح می‌دهد: شاید از لحاظ روحی شرایطمان عجیب غریب باشد اما از لحاظ فنی در ۳ بازی اخیر نشان داده ایم که نفت به روزهای خوبش برگشته در دیدار با تراکتور مصمم به پیروزی هستیم و همچنان باید به عنوان یک مدعی به کارمان ادامه دهیم، این تیم مربی بزرگی به اسم قلعه‌نویی و تماشاگران خوبی دارد ولی ما به گرفتن نتیجه خوب فکر می کنیم.

شیخ ویسی در پایان افزود: از آقای زیوری پزشک نفت تشکر می کنم زیرا در بازی قبلی ناراحتی کوچکی داشتم که مداوایم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج