۲۸۰۴۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گوشی بلک بری پورشه طلاکاری شد +عکس

کمپانی ویتنامی با مطلا کردن (زرنگار کردن محصول) بلک بری پورشه دیزاین، این گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳ را به قیمت ۲۴۴۰ دلار (با دلار ۳۶۶۰ تومان حدود ۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان) به فروش می‌رساند.

خبرآنلاین: کمپانی ویتنامی با مطلا کردن (زرنگار کردن محصول) بلک بری پورشه دیزاین، این گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳ را به قیمت ۲۴۴۰ دلار (با دلار ۳۶۶۰ تومان حدود ۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان) به فروش می‌رساند.

بلک بری پورشه مدل P۹۹۸۳ که سال گذشته راهی بازار شد، یکی از گوشی‌های زیبا و ام بلک بری است که سیستم عامل کانادایی (سیستم عامل قدیمی و اورجینال قبل از اندرویدی شدن)روی آن نصب است.

گوشی بلک بری پورشه طلاکاری شد +عکس

اما کمپانی ویتنامی Karalux گوشی پورشه را با طلاکاری کردن (۲۴ عیار) به قیمت۵۵ میلیون دانگ (واحد پول ویتنام/VND) ۲۴۴۰ دلار به مشتریان خارجی می‌فروشد. اگر داخل ویتنام باشید تنها باید ۲۲۱۹ دلار بپردازید. همچنین اگر این گوشی را دارید می‌توانید تنها با پرداخت ۶۶۵ دلار تا ۸۸۷ دلار (بسته به عیار طلا و کیفیت جنس) گوشی خود را مطلا کنید.

گوشی بلک بری پورشه طلاکاری شد +عکس

همان طور که می دانید این گوشی لمسی نیست و با داشتن نمایشگر ۳.۱ اینچی رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون S۴ Pro با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز و با معماری ۲ هسته ای است. دو گیگ رم (حافظه موقت)، ۶۴ گیگ حافظه داخلی (در کنار اسلات برای افزودن حافظه جانبی) و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری از گوشی‌های کلاسیک بلک بری محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج