۲۸۰۶۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیل گردشگران به سوی «جنگ ستارگان»

با اکران جدیدترین فیلم «جنگ ستارگان»، خیل عظیمی از گردشگران به لوکیشن‌های این پروژه سینمایی سرازیر شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: با اکران جدیدترین فیلم «جنگ ستارگان»، خیل عظیمی از گردشگران به لوکیشن‌های این پروژه سینمایی سرازیر شده‌اند.

از لوکیشن‌های «هری پاتر» گرفته تا تالار گوتیک شهر منچستر، جاذبه‌های گردشگری انگلیس سالانه میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. در این میان، نمایش فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» هم به رونق صنعت گردشگری این کشور کمک شایانی کرده است.

از زمان شروع اکران جدیدترین ساخته «جی.جی. آبرامز»، تعداد قابل توجهی از علاقه‌مندان به مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» راهی «پازل وود» شده‌اند تا از لوکیشن‌های این فیلم دیدن کنند.

سیل گردشگران به سوی «جنگ ستارگان»

فیلمنامه «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» توسط خود آبرامز و «لارنس کاسدان» نوشته شده و «جان ویلیامز»، آهنگساز مشهور هم موسیقی متن فیلم را ساخته است. «جورج لوکاس»، خالق مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» نیز به عنوان مشاور خلاق با این پروژه سینمایی همکاری داشته است.

بازدیدکنندگان این منطقه جنگلی در مدت یک هفته اخیر، دو برابر شده و هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در تلاش‌اند تا پاسخگوی تقاضای مسافران‌شان باشند. «پازل وود» در جنگل «دین»، منطقه‌ای پر از آرامش با جاذبه‌های طبیعی است که الهام‌بخش «جی.آر.آر تالکین» برای خلق «میان‌زمین» سرزمین خیالی رمان‌هایش بوده است.

به گزارش گاردین، جنگل «دین» مکانی است که میزبان فیلم‌های دیگری از جمله «هری پاتر و هدیه‌های مرگ» هم بوده است. آثاری چون «دکتر هو»، «مرلین»، «آتلانتیس» هم در «پازل وود» فیلمبرداری شده‌اند. مسئولین این ناحیه که تورهایی را برای بازدید کامل از این جاذبه گردشگری ترتیب داده‌اند، پیش‌بینی کردند گردشگری سینمایی طی پنج سال آینده ۵۰ میلیون پوند به درآمد این منطقه کمک می‌کند.

براساس آمار به دست آمده، ارزش بخش گردشگری سینمایی انگلیس در سال گذشته میلادی بالغ بر ۱۴۰ میلیون پوند بوده و گزارش‌ها حاکی از آن است که این رقم در حال افزایش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج