۲۸۰۶۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هفت ستاره ای که هرگز به توپ طلا نرسیدند

دو هفته دیگر سرنوشت توپ طلای ۲۰۱۵ مشخص می شود. مسی بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارد و به احتمال فراوان تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال می شود که پنج توپ طلا برده است.

وب سایت نود: دو هفته دیگر سرنوشت توپ طلای ۲۰۱۵ مشخص می شود. مسی بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارد و به احتمال فراوان تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال می شود که پنج توپ طلا برده است.

در طول تاریخ ستارگان زیادی علیرغم آن که استحقاق کسب این جایزه را داشتند به آن دست نیافتند. شرایط هفت تن از معروف ترین بازیکنانی هرگز دستشان به توپ طلا نرسید را با هم مرور می کنیم.

۱- رائول: شماره ۷ اسطوره ای رئال مادرید هرگز نتوانست به توپ طلا برسد. او در سال ۲۰۰۱ آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان شد اما اوون در یکی از جنجالی ترین رای گیری های تاریخ فاتح توپ طلا شد.

۲-پائولو مالدینی: یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال در میلان همه افتخارات ممکن را کسب کرد. روسونری ها پیراهنش را بازنشسته کردند و فقط پسرش می تواند این شماره را به تن کند. با این وجود او هرگز توپ طلا را نبرد.

۳- ژاوی هرناندز: هافبک اسبق بارسلونا بی تردید مهمترین بازیکن دوران طلایی این تیم با گواردیولا یا دوران پرافتخار تیم ملی اسپانیا بود. خیلی ها نرسیدن توپ طلا به ژاوی (به خصوص در سال ۲۰۱۰) را توهین به فوتبال می دانند.

۴- تیری آنری: اسطوره آرسنال و تیم ملی فرانسه کارنامه پرباری در دوران فوتبالش داشت اما توپ طلا هرگز به افتخاراتش اضافه نشد. در سال ۲۰۱۳ به کسب توپ طلا نزدیک بود اما در نهایت ندود برنده شد.

۵- فرانس پوشکاش: اسطوره مجارستانی بی تردید یکی از بهترین بازیکنان قرن بیستم است که در رئال مادرید سه بار قهرمان اروپا و چهار بار آقای گل لالیگا شد اما مهاجم اسطوره ای فوتبال مجارستان هرگز به توپ طلا نرسید.

۶- آندرس اینیستا: مثل ژاوی او هم از کلیدهای موفقیت تیم ملی اسپانیا و بارسلونا بود اما قربانی هم نسل بودن با مسی و رونالدو شد.

۷- آندره آ پیرلو: این هافبک که در همه تیمهایش رهبر ارکستر بوده است تمامی افتخارات ممکن را در رده باشگاهی و ملی کسب کرد اما توپ طلا نصیبش نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج