جاباما
۲۸۰۶۹۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

سال ۲۰۱۵، سال جدایی ستاره ها

در سال ۲۰۱۵، چهره های مشهور زیادی از همدیگر طلاق گرفتند. «پاری مچ» فهرستی از ۵۰ زوج مشهوری منتشر کرده که نتوانستند به زندگی کنار هم ادامه دهند و ترجیح دادند راه شان را از هم جدا کنند.

روزنامه هفت صبح: در سال ۲۰۱۵، چهره های مشهور زیادی از همدیگر طلاق گرفتند. «پاری مچ» فهرستی از ۵۰ زوج مشهوری منتشر کرده که نتوانستند به زندگی کنار هم ادامه دهند و ترجیح دادند راه شان را از هم جدا کنند اما استون و آندرو گارفیلد یک بار در بهار گذشته جدا شدند اما دوباره آشتی کردند. اکتبر گذشته اما «یو اس ویکلی» جدایی قطعی آنها را اعلام کرد.

سال 2015، سال جدایی ستاره ها

هالی بری نیز در سالی که گذشت از اولیور مارتینز جدا شد. زندگی مشترک آنها تنها دو سال طول کشید. گفته می شد که تفاوت فکری و رفتاری آنها زیاد بوده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته اند.

یکی از پر سروصداترین جدایی ها اما به شان پن و چارلیز ترون اختصاص داشت. این دو که با هم نامزد کرده بودند و برای برگزاری مراسم عروسی شان آماده می شدند ناگهان اعلام کردند که از هم جدا شده اند.

گفته می شد پای خیانت آقای پن وسط است. خانواده کارداشیان هم یک طلاق داشت: کورتنی کارداشیان از اسکات دیسیک جدا شد. در ورزش نیز مشهورترین جدایی ها به کریستیانو رونالدو از ایرینا شایک و ماریا شاراپووا از نامزدش اختصاص دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به ما چه ربطی دارد که چه گسی با زنش قهر کرده است

    • کوکنار

      خخخخخ.

      پاسخ ها

      • کوکنار

        خیلی بامزه ای بری جان....یه نظر دو خطی رو دو خطشو حذف کردی فقط خخخخ رو باقی گذاشتی؟!.....الان مثلا این خبر خنده داره یا من دیوونه ام و دارم به خودم میخندم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج