جاباما
۲۸۰۸۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیلم «نیکی کریمی» ۸۵۰ میلیونی شد

آخرین آمار فروش فیلم‌های درحال اکران به روایت پخش‌کنندگان این فیلم‌ها اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: آخرین آمار فروش فیلم‌های درحال اکران به روایت پخش‌کنندگان این فیلم‌ها اعلام شد.

امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران» فروش کل فیلم «در مدت معلوم» را پس از ۹ روز نمایش ۳۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اکثر کسانی که به تماشای این فیلم آمدند، با رضایت از سالن خارج شده‌اند.

این فیلم به کارگردانی وحید امیرخانی، با ۲۳ سالن در تهران به این رقم فروش رسیده است که ۶۸ میلیون تومان از آن فقط سهم شب گذشته بوده است.

در خلاصه‌ی فیلم «فی المدت‌المعلوم» که در آن جواد عزتی، ویشکا آسایش هومن سیدی و ... بازی می‌کنند ، آمده است: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی شرمانه بر ما می تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ دختر و پسرا را حل کنه.»

فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی نیز پس از ۳۴ روز نمایش به فروش ۸۵۰ میلیون تومانی رسید.

حبیب اسماعیلی، فروش تهران این فیلم را با ۲۰ سالن، ۷۲۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها را با ۲۵ سالن، ۱۳۰ میلیون عنوان کرد.

اسماعیلی در ادامه به خبرنگار ایسنا گفت: اکران شهرستان‌های این فیلم از این هفته با اضافه شدن شهرهای اصفهان، رشت و تبریز کامل شده و تعداد سالن‌های نمایش دهنده‌ی آن را به ۲۵ سالن رسانده است.

او همچنین استقبال از این فیلم را در حالی خوب عنوان کرد که نمایشش در شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسیده است.

این فیلم که روایت زنی به نام ناهید است و در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند، لیلا زارع و محدرضا فروتن به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر فیلم این روزهای سینما، «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده، پس از ۳۸ روز نمایش به مجموع فروش ۳۷۵ میلیون تومانی رسید.

بنا به گفته‌ی پیمان سنماری مدیر پخش «نیکان فیلم»، ۳۲۴ میلیون از آن سهم تهران با ۱۰ سالن و حدود ۵۰ میلیون آن سهم دیگر شهرها با ۴ سالن در شهرهای رشت، اهواز، انزلی و مشهد است.

این فیلم روایتی از زندگی زنی به نام ناهید است که در دوراهی قرار گرفته و سعی می کند زندگی خود را سر و سامان دهد و در آن ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد زاده، به ایفای نقش می‌پردازند.

بنابر گفته‌ی غلامرضا فرجی، مدیر پخش «حوزه هنری»، فیلم جدید این هفته، «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی در شب اول نمایش خود چهارشنبه، دو میلیون تومان و در پنجشنبه، روز دوم نمایشش ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته است.

در این فیلم که پس از دو روز هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته است، امین حیایی در نقش ناخدا محمدی(ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی(فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) و نسرین مقانلو و... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه‌ی این فیلم آمده است: «در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی و پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...»

فرجی هم فروش انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری را پس از هفت هفته، دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان خبر داد.

این انیمیشین که فروش شهرستان آن با یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در ۳۵ سالن، بیشتر از تهران با یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است، قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می کند.

فیلم «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند در شروع هفته پنجم نمایش خود ۳۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.

بنا بر گفته‌ی احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» این فیلم در تهران با ۱۲ سالن ۲۷۸ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۱۰ سالن ۶۰ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم با بازی پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

اکبر شاپوری، مدیر پخش شرکت «بشرا فیلم» فروش کلی فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی پس از ۴۳ روز نمایش را یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان اعلام کرد.

این فیلم در تهران با ۱۲ سالن، ۷۰۵ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۱۸ سالن، ۴۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

این داستان سه‌اپیزودی درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند و در آن مهتاب کرامتی، باران کوثری، هنگامه قاضیانی، مصطفی زمانی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج