جاباما
۲۸۰۸۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تراکتور: زیر بار هیچ تهدیدی نمی رویم

با وجود تهدید باشگاه نفت تهران در مورد بازی نکردن این تیم در روز دوشنبه، سرپرست تراکتورسازی اعلام کرد که این باشگاه برای فردا شب بلیت برگشت به تبریز تهیه کرده و این تیم راس ساعت مقرر برای بازی در ورزشگاه تختی به میدان خواهد رفت .

ورزش سه: با وجود تهدید باشگاه نفت تهران در مورد بازی نکردن این تیم در روز دوشنبه، سرپرست تراکتورسازی اعلام کرد که این باشگاه برای فردا شب بلیت برگشت به تبریز تهیه کرده و این تیم راس ساعت مقرر برای بازی در ورزشگاه تختی به میدان خواهد رفت .

علیرضا منصوریان و سپس معاون باشگاه نفت تهدید کرده اند که این باشگاه هرگز فردا برابر تراکتورسازی بازی نمی کند. ایوب ذوالفقاری در این باره به خبرنگار ما گفت: موضع تراکتورسازی این است که هرگز زیر بار تعویق مجدد نمی رویم و طبق برنامه اعلام شده بازی می کنیم . برای فردا ساعت ۸ شب بلیت گرفته ایم و بازی تحت هر شرایطی باید فردا برگزار شود.

پیش از این قرار بود بازی تیم های نفت تهران برابر تراکتورسازی روز سه شنبه برگزار شود ولی سازمان لیگ بعد از ظهر امروز بازی ها را به فردا موکول کرد، موضوعی که با مخالفت نفتی ها روبرو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج