جاباما
۲۸۰۹۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پدیده تیم کروش در لیست خاکپور نیست؟

سعید عزت اللهی یکی از آینده ترین بازیکنان فوتبال ایران است.

خبرآنلاین: هافبک دفاعی تیم ملی در بازی دوستانه ایران و ژاپن عملکرد خوبی داشت و نشان داد می تواند پا جای پای بزرگان بگذارد. عزت اللهی اما با وجود سن و سال پائینش و با وجود آنکه در اروپا بازی می کند، هیچگاه به تیم ملی امید دعوت نشده است.

در دور اول مقدماتی المپیک، عزت اللهی اصلا در لیست خاکپور نبود و در اظهار نظری جالب گفت: «فکر کنم من را یادشان رفته بود.» این روزها هم بحث حضور سعید در تیم امید مطرح شده اما ظاهرا این موضوع فقط رسانه ای است و کادر فنی تیم امید چندان علاقه ای به دعوت از این بازیکن ندارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که خاکپور اتفاقا روی دعوت عزت اللهی نظر داشته اما با توجه به بحث هایی که یکی از مسئولان تیم امید کرده، از دعوت از این بازیکن مستعد منصرف شده است. این مسئول در جلسه فنی گفته است: «سعید تا به حال در اردوی ما حضور نداشته و اتفاقا در پست او بازیکنان قابلی داریم. پس چه اصراری روی دعوت اوست. باشگاه روستوف هم که بعید است عزت اللهی را به ما بدهد، پس چرا باید دعوت شود؟!» بدین ترتیب به احتمال فراوان عزت اللهی را باید یکی از بازیکنانی دانست که حتی در لیست نهایی خاکپور هم قرار نمی گیرد؛ بازیکنی که در تیم ملی ایران جزو پدیده ها بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج