۲۸۱۰۴۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

به دنبال موفقیت ۲۰۱۶

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

حتما برای شما هم پیش آمده است که نزدیک های سال نوی شمسی خودمان، نقشه های زیادی برای موفقیت در سال جدید می کشید. برنامه ریزی می کنید و می خواهید آدم بهتری در سال آینده باشید.

هفته نامه تماشاگران امروز - ترجمه رومینا تیموری: حتما برای شما هم پیش آمده است که نزدیک های سال نوی شمسی خودمان، نقشه های زیادی برای موفقیت در سال جدید می کشید. برنامه ریزی می کنید و می خواهید آدم بهتری در سال آینده باشید. این مسئله این روزها در همه جای دنیای غرب یا هر جای دیگری که سال میلادی را جشن می گیرند، وجود دارد. خیلی ها دوست دارند سال بهتری را تجربه کنند و در این میان حتما توصیه افراد موفق سال های قبل می تواند مفید باشد. سایت لینکدین (Linkedin) لیستی ۱۰ نفره از موثرترین افراد دنیا که توصیه های شان را در این سایت قرار داده اند، منتشر کرده است. رده بندی افراد در این لیست هم بنا بر نظر کاربران سایت بوده و بیل گیتس، رتبه اول را از آن خود کرده است. گزارش تایم در این باره را بخوانید.

۱- بیل گیتس؛ میلیاردر محبوب

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

کمتر کسی پیدا می شود بیل گیتس، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت مایکروسافت را نشناسد. گیتس که از بزرگان تکنولوژی است و یکی از موفق ترین افراد دنیا به شمار می آید، امسال با دارایی خالص ۲.۷۷ میلیارد دلار، برای هفدهمین بار به عنوان ثروتمندترین فرد جهان توسط مجله فوربس معرفی شد. آقای گیتس در صفحه لینکدین خود نوشته است: «چه چیزی نیاز است تا مطمئن شویم سرعت بهبود زندگی برای تهی دستان بیشتر شود؟ ما باید در تکنولوژی پیشروی کنیم و آن را به دست مردمانی برسانیم که بیشتر از بقیه به آن نیاز دارند. ما همچنین باید فاصله طبقاتی را از بین ببریم. کشورهایی که دخترها به مدرسه نمی روند یا زنان نمی توانند برای خود کسب و کاری داشته باشند، از دنیای روز عقب خواهند ماند.»


2- ریچارد برنسون؛ عشق کار

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

ریچارد برنسون، موفق ترین کارآفرین و سرمایه گذار بریتانیایی است که با بنیانگذاری و مالکیت شرکت های «ویرجین» به شهرت و ثروت چشمگیری دست یافته است؛ شرکتی که ۴۰۰ شعبه در سراسر دنیا دارد. آقای برنسون که در این لیست در رده دوم قرار گرفته، نوشته است: «تنها راه گذراندن ساعت های طولانی هنگام کار این است که عاشق کاری باشید که انجام می دهید. شما باید در مورد چیزی که خلق می کنید، مشتاق باشید و ایمان داشته باشید که کار شما بر دنیا تاثیرگذار خواهد بود.»


3- محمد الاریان؛ مرد تجربه ها

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

محمد الاریان، مشاور اقتصادی شرکت «آلیانتس» است. آلیانتس، شرکت چند ملیتی خدمات مالی است که دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. جالب است بدانید این شرکت مالک ورزشگاه آلیانتس آرنا متعلق به باشگاه بایرن مونیخ نیز هست. الاریان که تابعیتی فرانسوی - مصری - آمریکایی دارد، علاوه بر مشاور اقتصادی، در شورای بهبود جهانی اوباما نیز حضور دارد و عضوی از این شورا به حساب می آید. محمد الاریان در صفحه خود نوشته است: «هیچ چیز بهتر از تجربیات شخصی نمی تواند شما را متوجه اهمیت تنوع و همچنین نیاز به سختکوشی و پیشرفت مداوم کند. در نهایت، همه ما (از جمله مران) با ترویج روز افزون حقوق برابر زنان و مردان هم در خانه و هم در محل کار، بهره بیشتری می بریم.»


4- جیمز آلتوچر؛ مدیر مالی واقع گرا

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

نفر چهارم این لیست یکی از مدیران مالی موفق دنیاست که USA Today کتابش را یکی از ۱۲ کتاب ماندگار اقتصادی می داند؛ کتابی که در سراسر جهان پرفروش شده است. آلتوچر کارآفرین، مدیر مالی، نویسنده و پادکست است که بیش از ۲۰ شرکت را تاسیس کرده یا در تاسیس آنها مشارکت داشته است. این مدیر مالی ۴۷ ساله همچنین تاکنون ۱۱ کتاب منتشر کرده است. آلتوچر توصیه ای کوتاه به علاقمندانش در لینکدین کرده است: «ترس از آینده درست به همان بیهوده بودن تفکرات دردناک گذشته است. تا شاد باشیم آنها هیچ ربطی به اینکه الان چه کاری می توانیم انجام دهیم، ندارند. پس ترس های شایسته آنهایی هستند که علامت گذاری و در سطل آشغال گذاشته شوند.»


5- برنارد مار؛ نویسنده شوخ طبع

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

برنارد مار، نویسنده کتاب های پرفروش کسب و کار، مشاور عملیات استراتژیک و تحلیلی است. او یکی از معتبرترین افراد در حوزه اطلاعات کسب و کار به حساب می آید. آقای مار در صفحه لینکدین خود نوشته است: «وقتی احساس می کنید استرس شما را از پا درآورده، تلاش کنید منشأ آن را پیدا کنید و سپس قدمی مثبت در جهت رفع آن بردارید. احتمالا باید فهرستی از وظایف تان تهیه کنید و کارهای تان را اولویت بندی کنید. برای انجام کارها کمک بخواهید یا فقط سعی کنید در شرایط استرس زا شوخ طبعی داشته باشید. اگر تنها یک اقدام مثبت انجام دهید، آن وقت نشدنی ها، شدنی می شوند.»


6- سالی کراوچک؛ مدیرعاملی با اهداف مشخص

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

سالی کراوچک، مالک و مدیرعامل شرکت اولویت نتوورک (Ellevate Network) است. کرواچک پیش از این رییس بخش مدیریت ثروت و سرمایه جهانی بنک آو آمریکا (Bank of America) بوده است. او همچنین یکی از قدرتمندرین زنان وال استریت به شمار می آید. توصیه سالی کراوچک برای سال نو در مورد آینده کاری افراد این است: «پیش از تعریف تجارت شخصی تان، تلاش کنید ماموریت حرفه تان را تعریف کنید. این می تواند سخت ترین مرحله کارتان باشد. چه چیزی برایتان مهم است؟ سعی دارید به چه چیزی دست یابید؟ چرا این کار را انجام می دهید؟»


7- یان برمر؛ کارآفرینی شجاع

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

یان برمر، متخصص علوم سیاسی است که بر شناسایی ریسک ها و خطرات سیاست خارجی آمریکا تمرکز دارد و فعالیت می کند. او بنیانگذار و رییس «گروه یوروآسیا» است؛ گروهی که روی تهدیدهای سیاسی تحقیق می کند و مشاوره می دهد. او در کنار این تخصص ها، نویسنده و کارآفرین نیز هست. آقای برمر در توصیه ای که برای سال آینده نوشته، کارآفرینان را مخاطب قرار داده است: «برای آنکه یک کارآفرین باشید باید به وسعت یک شبکه، تا آنجا که امکان دارد نقش بازی کنید. ریسک پذیری بالا تنها بخشی از کار است و باید آماده این واقعیت شوید که بسیاری از ایده های تان موفقیت آمیز نخواهد بود. باید با اعتماد به نفس به تلاش تان ادامه دهید. نهایتا یک جایی یکی از ایده های تان به شکلی بی نظیر جواب خواهد داد.»


8- جیل شلزینگر؛ آنالیزور مشهور

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

جیل شلزینگر ، نایب رییس اجرایی و مدیر ارشد سرمایه گذاری در شرکت مشاوران سرمایه گذاری استراتژیک پوینت (Strategic Point) است. او همچنین آنالیزور مسائل تجاری در برنامه CBS News است؛ بد نیست بدانید او حتی یک بار برای برنامه هایش در این شبکه، نامزد جایزه امی شد. شهرت او در این شبکه به خاطر تبدیل سخت ترین و مفهومی ترین مقالات و اخبار کسب و کار به زبانی ساده و قابل فهم برای تمامی مخاطبانش است. سلزینگر که رده هشتم این لیست را از آن خود کرده در صفحه لینکدینش نوشته است: «پس از آنکه اطلاعات زیادی از برخی از برترین خرده فروشان کشور لو رفت، بسیاری نگرانی شان این بود که چطور از هویت شان برابر دزدها محافظت کنند. کارشناسان گفتند که امن ترین راه برای خرید در فروشگاه پول نقد است اما این هم به نوع خود خطرات زیادی داشت، به این دلیل که چه کسی واقعا می خواهد با یک گونی پول به خرید برود؟»


9- رایان هولمز؛ برنامه نویس زیاده خواه

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

رایان هولمز برنامه نویس کامپیوتر و کارآفرین در حوزه اینترنت است. شهرت او به خاطر بنیانگذاری و ریاست شرکت هوت سوییت (Hootsuite) است؛ این شرکت تولیدکننده ابزار مدیریت رسانه اجتماعی در حوزه کسب و کار است. توصیه هولمز برای سال آینده به این گونه است: «زمانی که صحبت از تحقق در کار می شود، احتمالا نسل هزاره (نسل وای؛ اولین نسلی است که والدین شان از آنها کمک می گیرند؛ برای نمونه پدر خانواده در انتظار فرزندش است تا برای او دی وی دی پلیر را راه اندازی کند) به شدت زیاده خواه می شود اما این چیز بدی نیست. شرکت ها توانایی این را دارند راه هایی بیابند تا حس کنجکاوی شان را برطرف کنند و به دنبال آن راه را برای پیشرفت باز بگذارند؛ کاری که نهایتا باعث می شود بفهمند وفاداری کارمندان شان واقعا وجود دارد.»


10- سرامانا میترا؛ بنیانگذار شفاف

کاردرست ترین چهره های دنیا راهنمایی تان می کنند

سرامانا میترا، کارآفرین و مشاور شاغل در دره سیلیکون و بنیانگذار شرکت وان میلیون بای وان میلیون (One Million by One Million) است؛ اولین و تنها شرکت مجازی جهانی که به یک میلیون کارآفرین در سراسر جهان کمک می کند تا سالانه به درآمد یک میلیون دلار دست یابند که در نتیجه یک تریلیون دلار در تولید ناخالص داخلی به وجود می آید و ۱۰ میلیون موقعیت شغلی ایجاد می شود. خانم میترا در صفحه لینکدین خود نوشته است: «توصیه حقیرانه من به همه کسانی که تلاش دارند مدیریت کردن را یاد بگیرند این است که اول از همه به یک شفافیتی در ذهن شان دست یابند و بفهمند چه چیزی می خواهند به دست آورند. شفافیت ایده آل ترین ویژگی هوش بشر است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج