جاباما
۲۸۱۵۰۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

قاتل جوان پای چوبه دار بخشیده شد

۲۸ آبان ماه سال ۸۶ مرد ۳۲ ساله‌ای به نام علیرضا با ضربات چاقو مدیرعامل یک شرکت خصوصی را در خیابان توانیر به قتل رساند.

روزنامه ایران: ۲۸ آبان ماه سال ۸۶ مرد ۳۲ ساله‌ای به نام علیرضا با ضربات چاقو مدیرعامل یک شرکت خصوصی را در خیابان توانیر به قتل رساند.

عامل جنایت که در صحنه قتل حضور داشت خیلی زود قتل «محمود» را به گردن گرفت، این در حالی بود که تیم جنایی پی برد عامل جنایت مهندس مکانیک و پیمانکار شرکت خصوصی است و به خاطر اختلافات مالی مدیرعامل شرکت را در برابر دیدگان کارگران شرکت با ضربات چاقو کشته است.

این مهندس وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: به‌عنوان پیمانکار در شرکت محمود مشغول به کار شدم و حقوق کارگران را خودم پرداخت می‌کردم. ۱۰۰ میلیون تومان از محمود طلب داشتم. از او خواستم پولم را بدهد اما وی هربار طفره می‌رفت. کار به جایی کشید که زندگی‌ام در آستانه فروپاشی قرار گرفت و در شرایط مالی خیلی بدی قرار گرفتم.

وی افزود با التماس از محمود خواستم که شرکت را بفروشد و پولم را پرداخت کند. او توجهی نکرد روز حادثه به شرکت رفتم و در مسیر چاقویی خریدم. وقتی وارد شرکت شدم محمود با ناسزاگویی عصبانی‌ام کرد و با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم. وقتی روی زمین افتاد شوکه شدم و روی زمین نشستم. همزمان کارگران شرکت، پلیس را باخبر کردند.

قاتل تحصیلکرده در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه نشست و به قصاص نفس محکوم شد. حکم قصاص این مهندس از سوی شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور تأیید شد و پرونده برای اجرا به دادسرا رفت.

سحرگاه هشتم آبان ماه سال ۹۲ این مرد تحصیلکرده پای چوبه دار رفت و در آنجا همسر و دو دخترش توانستند با التماس و پرداخت دیه ۳۸۰ میلیون تومانی، رضایت اولیای دم را بگیرند. این مهندس که در مدت ۸ سال زندان توانسته بود فوق دیپلم کامپیوتر، علوم قرآنی و الهیات را نیز بگیرد از قصاص رهایی یافت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تنها از لحاظ جنبه عمومی جرم تحت محاکمه قرار گرفت. در پایان هیأت قضایی وارد شور شدند و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی حکم آزادی علیرضا را صادر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پانیسا

      خدا نبخشه همه مدیرعاملایی که حقوق کارکنان رو نمیدن از جمله آقای عاقبتی مدیرعاملی که الان سه ماهه حقوق مارو نداده

      پاسخ ها

      • خسرو

        خدا لعنتش کنه

    • نوه حضرت آ دم

      خداوند بخشندگان را دوست دارد

      اگر در تهیه دیه حانواده محکوم به زحمت وبی آبرویی کشیده شده باشند خدا راضی نیست
      ودر جهان آخرت دستان اولیای دم خالی است
      وبا خود هیچ پاداشی همراه ندارند تا جبران بخشیدن گناهانشان شود

    • hamid

      هیچ کسی بیدلیل یه نفر رانمیکشه اونم تحصیل کرده ومهندس.مدیران شرکتها وکارخانه هاو...ادعای خداوندی میکنندچنین ادمهایی حقشون از مرگ هم بدتره

    • بدون نام

      حالا اون پول دیه خوردن داره...?درسته اولیای دم علی شون کشته شده اما وقتی پول مردم رو میخوره همان بهترکه زودتر بره سینه قبرستان، تابقیه روبیچاره کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج