۲۸۱۵۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در کنار پدیده که مساوی ارزشمندی از پرسپولیس گرفت دو نماینده در تیم هفته شانزدهم دارند.

ورزش سه: در هفته‌ای که صدر و قعر جدول تغییری نداشت، ۱۸ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سایپا، صبای قم، تراکتورسازی و استقلال تهران به برتری دست یافتند تیم منتخب هفته شانزدهم اینگونه انتخاب شده است:

دروازه بان

محمدرضا اخباری (تراکتور)

اخباری در برد مهم تراکتوری ها در تهران تاثیر پر رنگی داشت، او درون دروازه قرمزهای تبریزی درخشید و چندین مهارفوق العاده داشت تا سه امتیاز شیرین به حساب تراکتور و امیر قلعه نویی ریخته شود تا بازهم بالاتر بیایند.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

دفاع

هادی عقیلی (سپاهان)

مقاومت برابر استقلال خوزستان آماده با مثلث هجومی خطرناکش کار هرکسی نیست ، اما هادی عقیلی در بازی برابر تیم ویسی کم نقص ظاهر شد تا تیمش یک امتیاز شیرین از اهواز با خود به اصفهان ببرد. امتیازی که می تواند امید سپاهان برای بازگشت به کورس را روشن نگه دارد.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

حجت حق وردی (ذوب آهن)

ذوب آهن توانست در خانه باخت دور رفت برابرملوان را جبران کند. حق وردی درخط دفاع توانست عالی عمل کند و از عوامل اصلی گل نخوردن تیمش باشد. ذوب با این برد همچنان در کورس باقی ماند.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

رامین رضاییان (پرسپولیس)

رضاییان به خوبی توانست در برابر مشهدی ها نقش هادی نوروزی را ایفا کند. ضربه آزاد زیبای او در ثانیه های انتهایی بازی نتیجه ٢-١ را با ٢-٢ عوض کرد، کاری که نوروزی در بازی رفت به خوبی انجام داده بود.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

سعیدآقایی (تراکتورسازی)

دفاع چپ جوان تراکتورسازی که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی است امروز با گل سه امتیازی که به ثمر رساند بیش از پیش مورد توجه قلعه نویی و‌ هواداران تراکتور قرار گرفت.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

هافبک ها

ابراهیم صادقی (سایپا)

کاپیتان صادقی در تبریز از عوامل اصلی برد شیرین سایپا برابر این تیم بود، گسترشی که ب راحتی نتیجه را واگذار نمی کند. اودر میانه ی میدان توانست به خوبی نقشش را بازی کند و از نگاه ما برترین بازیکن تیمش باشد.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

روزبه چشمی(استقلال)

در شبی که استقلال با سه گل سیاه جامگان مشهد را شکست داد، روزبه چشمی بازی قابل قبولی درمیانه میدان انجام داد و به خوبی بازی حریف را در میانه میدان تخریب کرد تا در تیم منتخب ما نامش بازهم دیده شود، هماهنگی او با ابراهیمی بسیار بیش از پیش شده است. البته او روی گل مردود مشهدی ها اشتباه کرد اما به دلیل اینکه آن گل مورد قبول نبود او در تیم منتخب قرار دادیم.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

مهدی خیری (پدیده)

مهدی خیری را می توان ستاره پدیده ای ها برابر پرسپولیس دانست. او هم یک کارت قرمز به سوشا مکانی تقدیم کرد و هم یک گل به ثمر رساند تا در آستانه پیروزی تیمشان قرار بگیرد. بردی که در آخرین ثانیه ها از قفس پرید.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

معین عباسیان (پدیده مشهد)

معین عباسیان هم با دادن دو پاس گل نقش مهمی در تیم پدیده داشت. عباسیان یکی از خوب های هفته بود و لقب آقای پاس گل هفته را باید به نام او نوشت تا در تیم منتخب هفته ما باشد.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

بهزاد کریمی (صبای قم)

بازیکن جنجالی قمی ها برابر استقلال اهواز درخشید، او هم یک پنالتی گرفت و هم بعد از یک حرکت انفرادی پاس گل زیبایی به علی محمدی داد. بهزاد کریمی با علی دایی فوق العاده به روزهای اوجش برگشته است.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

مهاجم

سجاد شهباززاده (استقلال)

سجاد شهباززاده به جز گلی که زد روی دو گل دیگر تیمش موثر بود تا تیمش با سه گل بازهم در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد. شهباززاده نشان داده است به روزهای اوجش نزدیک و نزدیک تر می شود و تقابل با هر دفاعی را مشکل می کند.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

با توجه به بالا رفتن سطح کیفی مسابقات لیگ پانزدهم برای نخستین بار علاوه بر تیم منتخب هفته، تیم دومی نیز با نظر کارشناسان انتخاب کردیم که در زیر می‌بینید:

دروازه بان: حامد فلاح زاده
دفاع: علی حمام، کارلوس کاردوسو، ماچادو
هافبک دفاعی: محمودمطلق زاده
هافبک: جلال الدین علی محمدی، محمدرضا خلعتبری، رحیم زهیوی، محسن کریمی
مهاجم: میلاد میداوودی، محمد عباس زاده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج