۲۸۱۵۹۴
۲۱ نظر
۶۲۵۸
۲۱ نظر
۶۲۵۸
پ

زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید

این روزها شاید به لطف لوازم آرایش همه زن ها زیبا هستند؛ اما تعداد کمی از خانم ها هستند که زیبایی شان را بدون استفاده از لوازم آرایش حفظ می کنند.

ماهنامه همشهری تندرستی - ترجمه میلاد میرهاشمی: زیبایی در درون شماست. لوازم آرایش یک راه موقتی برای زیبایی است. این روزها شاید به لطف لوازم آرایش همه زن ها زیبا هستند؛ اما تعداد کمی از خانم ها هستند که زیبایی شان را بدون استفاده از لوازم آرایش حفظ می کنند. ممکن است بخواهید تفاوت ها و دلایلی را که پشت این هاست، بدانید. آیا واقعا جلوه گر ساختن خود با لوازم آرایش، زیبایی واقعی شما را نمایان می سازد؟ حقیقتا نه. این جا به برخی نشانه های زنان زیبای بدون آرایش اشاره می کنیم.

۱- اعتماد به نفس دارند

وقتی از زنی در مورد ساختن اعتماد به نفسش سوال می شود او فورا به ظاهرش اشاره می کند. خیلی از خانم ها معتقد هستند که آرایش کردن آن ها را زیباتر می کند و باعث می شود اعتماد به نفس شان بیشتر شود، اما کسانی که به معنی واقعی کلمه اعتماد به نفس دارند، کسانی هستند که بدون آرایش آن را با خود واقعی شان با دنیا مواجه شوند. این خانم ها می دانند که چطور پوست شان را با ایراد یا بدون ایران بپذیرند.

زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید

۲- زیبایی واقعی شان را با کمال میل در آغوش می گیرند

وقتی خودتان هستید، ذاتا زیبا به نظر می رسد و زیبایی درونی تان شکوفا می شود. زیبایی درونی از طریق آرایش شکوفا نمی شود. خانم های زیبا این را می دانند، بنابراین از آرایش دوری می کنند. آن ها هم چنین می دانند که چقدر افراد زیبایی درونی را می ستایند. هرچقدر طبیعی تر باشید، زیباتر به نظر می رسید.

۳- پوست سالم تر خود را به رخ می کشند

لوازم آرایش از انواع مخلتف مواد شیمیایی درست شده اند. بنابراین وقتی آن ها را روی پوست تان قرار می دهید آیا می دانید پوست تان را چه زجری می دهید؟ بنابراین خانم هایی که آرایش نمی کنند پوست سالم تری دارند، پوست آن ها آزادانه نفس می کشند و چون آن ها از مصرف این مواد خودداری می کنند، از پوست خود بیشتر مراقبت می کنند. به عنوان مثال هر روز پوست شان را تمیز و مرطوب می کنند و زیاد آب می نوشند.

۴- هرگز دیر نمی کنند

یک ویژگی این گروه از بانوان این است که آن ها هرگز برای کار یا بیرون رفتن دیر نمی کنند. آن ها غذاخورده، لباس پوشیده، تمیز و مرتب بیرون می روند. یک مزیت دیگر آن ها این است که همیشه برای بیرون رفتن آماده اند. آن ها هرگز شما را ساعت ها برای آماده شدن منتظر نمی گذارند. هر خانمی به طور متوسط روزانه ۲۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشید تا آرایش کند. تصور کنید که چقدر خوب می شود اگر این زمان را صرفه جویی کنید و آن را به کار مورد علاقه دیگری اختصاص دهید.

زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید

۵- ساده پوش هستند

از آن جایی که این زن ها همیشه و همه جا برای بیرون رفتن آماده اند، خیلی فعال هستند. آن ها از آفتاب و خراب شدن آرایش شان از گرما یا باران نمی ترسند. آن ها به خوبی شرایط را می سنجند و همین فراغ بال اجازه می دهد از شرکت در انواع ماجراجویی ها خسته نشوند.

۶- اغلب یک ذهن باز دارند

ممکن است تعجب کنید که این اصلا چه ربطی به موضوع دارد. زنانی که ذهن شان را برای یادگیری چیزهای جدید باز می کنند، جهان را با چشمانی باز می بینند و به دور از خودبینی دنیا را چیزی فراتر از صورتی زیبا می بینند. آن ها به جای این که مدام به این فکر کنند که چطور خیلی جذاب به نظر برسند، برای همه چیزهای خوب در این دنیا وقت دارند.

۷- شما را مسحور می کنند

آن ها با شخصیت شان شما را مسحور می کنند. چون این خانم ها جذابیت شان را با رفتارشان بیشتر می کنند نه با ظاهرشان.

زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید

۸- می دانند چطور پس انداز کنند

همان طور که آن ها آن قدر متکی به نفس هستند که بدون کوچک ترین آرایش به هر جا بروند و هر کاری انجام دهند، همان طور هم آن قدر باهوش هستند که خرج اضافی نکنند. بله از آن جا که لوازم آرایشی مصرف نمی کنند، پولی هم برایش نمی پردازند. طبیعی است است که می تواند پول زیادی پس انداز کنند.

۹- مهربان و دلسوز هستند

مهربان بودن راهی برای نزدیک شدن به یک فرد است. مردم اغلب زنانی را که واقع بین هستند و خود را به جای افراد می گذارند، دوست دارند. این هنری است که همه زن ها از آن بهره نمی برند. این گونه زن ها معمولا قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند. شاید به این دلیل که آن ها زمان کمتری صرف خودشیفتگی می کنند. این موضوعی است که یک فرد آن را مهم تر از صورت زیبای آرایش شده می بیند.

زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید

۱۰- قدر کوچک ترین چیزها را می دانند

از تمام نکات بالا یک نتیجه گیری می توان کرد؛ زنانی که آرایش نمی کنند، عموما زندگی را به ساده ترین شکل دوست دارند. آن ها از چیزی که دریافت می کنند، قدردانی می کنند و از کوچک ترین چیز در زندگی لذت می برند. آن ها خونگرم، باصفا، ماجراجو و صادق هستند و اهمیت نمی دهند دیگران در موردشان چه فکری می کنند. آن ها معتقدند که باید مهارت های شان را با کردارشان نشان دهند نه با جلوه گر ساختن زیبایی شان.

نمی گوییم زنانی که آرایش می کنند جذاب و دوست داشتنی نیستند یا همیشه مغرورند؛ اما زیبایی درونی بیشتر ستودنی است. چه در ارتباط با مردان چه افراد دیگر، آن ها با زیبایی طبیعی راحت ترند. دفعه بعدی که می خواهید با دوستان تان به سینما یا یک خرید ساده بروید، آرایش نکنید. خود طبیعی تان باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزانه

      عالی

    • بدون نام

      عکس تمام این خانهایی که گذاشتین درسته آرایش ندارند ولی پوستهای صافشان از فتوشاپ بی بهره نبوده اند

    • رضا

      تو این زمونه شاید یک در صد یا شایدم یک در هزار از اینا پیدا بشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم جزو اون ی در صدم

    • بدون نام

      خيلي بيكاريد با اين مطالب مسخرتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بپا بدون ارایش بیرون نری

    • رویا

      مثل باران کوثری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ

    • مریم

      ای قربون قلمتون، به این میگن یک مطلب سازنده و تاثیر گذار برای یک کشور جهان سومی رتبه دار تو آرایش. بالاخره باید از جایی فرهنگ سازی شروع بشه، مثل لاعری که الان مد شده، ای کاش ورزش کردن، آرایش نکردن هم مد میشد بین دختران و زنان ما

    • Nilgoon

      سلام، با تشكر از مطالب خوبتون، خوشحال میشیم به مجله ما هم سر بزنید: Nilgoon-mag.com

    • محبوبه

      مهمتر از همه خودشون رو باور کردن

    • بدون نام

      ویژگی یازدهم رو هم اضافه کنید: خواستگار ندارند . در اجتماع کسی تحویلشان نمیگیرد .

      پاسخ ها

      • حقیقت

        یادت باشه دختری رو که واسه آرایشش ببرنش خونه بخت ... بعد چندی واسه همون آرایشش برش میگردون خونه مامانش اینا. . . من 25ساله توی کار مجالس عروسی هستم بیش از 1000موردش رو بچشم خودم دیدم . . .

      • bahare

        متاسفانه حق با شماس الان هرکی آریش داشته باشه بهتره شیک تره با کلاس تره و . . .

      • بدون نام

        اتفاقا این جورزنها درجایگاه اجتناعی بالاتری نسبت به دیگرونن موردتوجه ترم هستند خنگ خدا

    • علیرضا

      خوشکلی زن به حجاب هست یانیست؟ به بی حجابیه .حالا یه چادر بندازن سرشون خوشکلترن یا حالا؟

    • لورا

      و عجیب ترین و بدترین و مخرب ترین رو که من دیدم در باشگاههای ورزشی هست که بعضی از زنان با آرایشهای بسیار زیاد به باشگاه می آیند و غافل از اینکه مواد آرایشی در دراز مدت بد بلائی به سر پوستشان می آورد

    • rezvan

      هرکس میتونه بدون ارایش بیرون بره البته کسی که ابروهاش ورداشته باشه صورتش اصلاح شده باشه نه یکی ممتل من.....

    • فاطمه

      مملکتشون وازهمه مهمترفرهنگشون بامافرق داره ماخودمونوباهاشون مقایسه نکنیم بهتره

    • منیر

      سلام من بیرون فقط ضد آفتاب می زنم اما زیبایی طبیعی دارم اما متاسفانه به این دلیل کار بهم نمیدن بیشتر کارفرماها ظاهر آرایشکرده می خوان

    • لیلا

      سلام منم اصن نه آرایش دارم نه اصلاح ...زیباییم طبیعیه..ب قول حافظ ب آب و رنگ و خط وخال چ حاجت روی زیبا را...دختر زشت هم باشه خشگله...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج