۲۸۱۶۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: صادقیان از نفت جدا نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: صادقیان احساسی شده که آن متن را در اینستاگرام منتشر کرده اما قطعا این بازیکن از نفت جدا نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان در خصوص برگزاری کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی برای بازیکنان نفت گفت: علت این تصمیمی که من گرفتم این است که ما بازیکن جوان و آینده‌دار در تیم‌مان زیاد داریم که آنها آماده ترانسفر شدن هستند. این بازیکنان یا عضو تیم ملی می‌شوند و یا اینکه برای باشگاه‌هایشان باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و باید مکالمه اولیه انگلیسی را بلد باشند چرا که باید قبول کرد یادگیری زبان جدید یک زندگی جدید است.

وی ادامه داد: در همین رابطه معلم زبان انگلیسی خودم را برای بازیکنان می آورم و بازیکنان باید به اجبار در این کلاس‌ها شرکت کنند. ابتدا اجبار بود که بازیکنان همگی با هم ناهار را صرف کنند و اگر بازیکنی در زمان ناهار خوردن غیبت می‌کرد او را از لیست ۱۸ نفره کنار می‌گذاشتم و حالا اگر بازیکنی هم در کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی غیبت کند او را هم از لیست ۱۸ نفره کنار می‌گذارم. من خودم در اروپا بازی کردم و نباید بازیکنی بدون یادگیری زبان فوتبال بازی کند که مجبور شود در رختکن با ایما و اشاره و لبخند کارش را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص متنی که پیام صادقیان در اینستاگرام منتشر کرده مبنی بر اینکه از نفت خواهد رفت و منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم گفته نام صادقیان در لیست مازاد قرار دارد، گفت: من هنوز با صادقیان درباره متنی که منتشر کرده صحبت نکردم اما او در تیم ما شرایط خوبی داشت اما دو سه هفته مصدوم شد. صادقیان یک بازیکن ۲۴ ساله است و فکر می‌کنم شاید احساسی شده که این حرف‌ها را زده است.

وی درباره اینکه اما قنبرزاده اعلام کرده نام او در لیست مازاد تیم نفت است، گفت: صادقیان جوان ساده‌ای است و چیزی در قلبش نیست اما احساسی شده که این حرف را مطرح کرده است. باید بگویم صادقیان قطع به یقین و قطعا از نفت جدا نمی‌شود و جایی نخواهد رفت. ما با اعضای کادر فنی قصد داریم با این بازیکن جلسه‌ای برگزار کنیم تا ببینیم چرا این حرف را مطرح کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج