۲۸۱۶۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

زندان و شلاق برای ۴ رباينده دختر جوان

چهار مرد جوان كه متهم‌ هستند دختري را ربوده و او را مورد آزار قرار داده‌اند به حبس و شلاق محكوم شدند.

شرق: چهار مرد جوان كه متهم‌ هستند دختري را ربوده و او را مورد آزار قرار داده‌اند به حبس و شلاق محكوم شدند.

دختري جوان اوايل سال‌جاري به ماموران خبر داد مورد آزار جنسي قرار گرفته ‌است. زماني كه ماموران بازجويي‌هاي خود را از اين دختر آغاز كردند او جزييات را شرح داد و گفت: سر موقع به محل قرار رفتم اما كسي كه منتظرش بودم نيامد. حدود ساعت ۱۱شب در حالي‌كه كنار خيابان منتظر ايستاده بودم چهار جوان كه سوار ماشيني بودند جلوي پايم ترمز كردند و من را ربودند و مورد آزار قرار دادند.

پليس با شكايت اين دختر و به دست آمدن نشاني‌هايي از متهمان چهار متهم را بازداشت كرد. آنها در تحقيقات اوليه به آزار دختر جوان اعتراف كردند. سپس پرونده به شعبه ۷۸ دادگاه كيفري ‌استان تهران فرستاده شد و قاضي باقري رييس دادگاه و چهار قاضي مستشار تحقيقات خود را از اين مردان آغاز كردند.

با تكميل تحقيقات وقت رسيدگي تعيين شد. در جلسه دادگاه، دختر جوان يك‌بار ديگر شكايت خود را مطرح كرد و گفت: چهار مرد جوان بعد از اينكه من را در ميدان آزادي ربودند به منطقه‌اي در جاده بهشت‌زهرا بردند و آنجا مورد آزار قرار دادند. هرچه خواهش و التماس كردم توجهي نكردند به نظر مي‌رسيد حالت عادي ندارند.

بعد از دختر جوان متهمان يك به يك در جايگاه حاضر شدند تا در برابر اتهام تجاوز به عنف از خود دفاع كنند.

متهم رديف اول اين پرونده گفت: «اين دختر خودش تمايل داشت با ما رابطه داشته باشد و ما اين اتهام را قبول نداريم.» ساير متهمان هم ادعاي متهم رديف اول را تكرار كردند و گفتند اگر اين دختر خودش نمي‌خواست به چه دليل ساعت ۱۱ شب در ميدان آزادي بود.

بعد از پايان جلسه دادگاه هيات قضات وارد شور شدند و با نظر اكثريت قضات چهار متهم به پنج تا هفت سال حبس به جرم آدم‌ربايي و به جرم رابطه نامشروع، هر كدام به ۹۹ ضربه شلاق محكوم شدند.

اكثريت قضات با اين استدلال كه تجاوز به عنف با توجه به نظريه پزشكي قانوني و با توجه به آنچه در قانون آمده‌است صورت نگرفته متهمان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه كردند اما آنها را در اتهام آدم‌ربايي مجرم دانستند چراكه متهمان دختر جوان را از ميدان آزادي تا جاده بهشت‌زهرا كشانده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینا

      خوب ادم ربایی 5سال تا 7سال اینکه خیلی کمه

    • هواسیم

      دولت باید اینها را اعدام کند حتی اگر شده روزی 100نفر

    • نیکا

      یعنی هرکه ساعت 11 آزادی ی هرجای دیگری بنا به دلایلی ایستاده یا درحال تردد بود به جای کمک به او باید او را انسانی ناشایست به حساب بیاوریم و شخصصیت او و جقوق شهروندی اش بی احترامی کنیم . شاید دران وقت شب احتیاج به کمک داشته باشد. پس
      مسلما نیمان کجا رفته . مجازات فقط 7
      سال..به نظرمن هم اینهاباید اعدام شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند تا جامعه اسلامیمان از لوث وجود امثال این افراد پاک شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج