۲۸۱۷۶۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ایده‌ های جدید HTC برای تسخیر بازار

طبق گزارش اخیر وب سایت Focus Taiwan، مدیر ارشد شرکت HTC، خانم «شر وانگ» (Cher Wang) اعلام کرده که شرکت‌اش قصد دارد در حوزه‌ی تکنولوژی سرپا بماند و هرگز منحل نخواهد شد.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که HTC اصلا آن ارج و محبوبیت قبلی خودش را ندارد، دیگر چندان مورد توجه کاربران تکنولوژی و علاقه‌مندان این حوزه نیست و اخبار و گزارش‌های زیادی هم درباره‌اش منتشر نمی‌شود. شنیده بودیم که وضعیت مالی این شرکت به هم ریخته و غیره. اما حالا برای طرفداران این برند خبر خوبی داریم: این شرکت به هیچ وجه قصد عقب‌نشینی ندارد و مصمم است تا با محصولات متنوع و جدید، دوباره توجه بازار را به دست بیاورد.

ایده‌ های جدید HTC برای تسخیر بازار

طبق گزارش اخیر وب سایت Focus Taiwan، مدیر ارشد شرکت HTC، خانم «شر وانگ» (Cher Wang) اعلام کرده که شرکت‌اش قصد دارد در حوزه‌ی تکنولوژی سرپا بماند و هرگز منحل نخواهد شد.

در حالی که فعلا اپل و سامسونگ پیوسته محصولات جدید عرضه می‌کنند و نبض بازار جهانی را در دست گرفته‌اند و شیائومی و هواوی روی بازار خاورمیانه و آفریقا مانور می‌دهند و اخیرا خیلی خوب هم خودشان را بالا کشیده‌اند، مسلما جایی برای عرض اندام شرکت‌های کم‌فعال و کوچک‌تر باقی نمی‌ماند.

با این حال خانم وانگ هنوز خوش‌بین است. با اطلاعاتی که از عملکرد HTC دیده شده، اعتقاد داریم که قادر است خودش را احیا کند. این شرکت در ماه‌های اخیر از لحاظ آماری، تعداد محصولات‌اش را حفظ کرده اما محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده است.

با این‌که عمدتا HTC را به عنوان یک برند گوشی هوشمند می‌شناسیم، در یک سال گذشته دستگاه‌ها و کالاهای تازه‌ای هم تولید کرده است؛ مانند دوربین‌های HTC Re که البته نتوانستند آن موفقیتی که شرکت تولید کننده در نظر داشت تامین کنند.

اما HTC از سوی دیگر برنامه‌هایی هم برای سال آینده دارد. شرکت مذکور با تولید HTC Vive وارد دنیای واقعیت مجازی شده و همچنین تولید گجت‌های پوشیدنی HTC Grip (دستبند هوشمند) را در دست کار دارد که قرار است این دو طی سال آینده وارد بازار شوند.

گوشی One X۹ این شرکت هم اخیرا رونمایی شده و به زودی قابل خریداری خواهد بود. ضمن این‌که در تولید گجت‌ها با برندهای معروف لوازم ورزشی، Under Armor هم وارد همکاری شده است.

هنوز نمی‌توان تخمینی در مورد میزان موفقیت و تغییری که عرضه‌ی این کالاهای جدید در HTC ایجاد می‌کنند، صحبت کرد. اما پیداست که این شرکت فکرهایی برای آینده‌ی خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج