۲۸۱۸۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کاردار جدید انگلیس در ایران معرفی شد

وزارت خارجه انگلستان روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌‌ای اعلام کرد «نیکلاس هاپتون» به عنوان کاردار جدید این کشور در تهران منصوب شده است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه انگلستان روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌‌ای اعلام کرد «نیکلاس هاپتون» به عنوان کاردار جدید این کشور در تهران منصوب شده است.

هاپتون جایگزین «آجی شارما» می‌شود که از دو ماه قبل به عنوان سفیر لندن در قطر انتخاب شد و تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. وی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ سفیر انگلیس در قطر بود.

آقای هاپتون از سال ۱۹۸۹ به وزارت خارجه انگلیس پیوست. هاپتون در دفتر نخست وزیری انگلیس نیز در امور امنیت ملی مشغول به فعالیت بود.

هاپتون در استانه عزیمت به تهران به اظار نظر پرداخت و گفت: «از این‌که به عنوان کاردار در جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت می‌شوم، خوشحال هستم. امیدوارم که برای د شکور ایران و انگلیس این امکان فراهم شود تا روابط تا سطح کامل سفرا برسد و من از این مسئله خرسند خواهم شد. این لحظه‌ای مهم در زمینه روابط بین ایران و انگلیس است و ما امیدواریم که ارتقا مثبت آن‌را به دنبال بازگشایی سفارتخانه‌ها تدام بخشیم. من بی صبرانه در پی مشارکت در دور جدیدی از همکاری بین دو کشور هستم.»

کاردار جدید انگلیس در ایران معرفی شد

نیکلاس هاپتون قرار است فردا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ برابر با ۱۰ دی ماه ۹۴ فعالیت خود را آغاز کند.

در مدتی که آجی شارما تهران را ترک کرده و در قطر مستقر شده بود، «بن فندر» به عنوان کاردار موقت انگلیس در تهران فعالیت می‌کرد.

از زمان روی کار آمدن دولت جدید در ایران، تهران و لندن در راستای بهبود روابط دیپلماتیکشان که از سال ۲۰۱۱ قطع شده بود، حرکت کرده‌اند. روابط دو کشور تابستان امسال با سفر فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به تهران و بازگشایی سفارت این کشور، به سطح کاردار مستقر ارتقا یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج