۲۸۲۰۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ویسی: به این باخت نیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برابر پرسپولیس تسلیم بودیم و شکست خوردیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برابر پرسپولیس تسلیم بودیم و شکست خوردیم.

عبدالله ویسی در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر گفت: واقعا بازی خوبی انجام ندادیم و تحت فشار قرار گرفتیم. پرسپولیس در تمام نقاط برتر بود و از ما بهتر بازی کردند و هیچکدام از بازیکنان ما خوب نبودند و در این بد بودن دو موقعیت دادیم که گل کردند. ما برابر پرسپولیس تسلیم بودیم.

وی در خصوص اینکه تیمش چه آینده‌ای خواهد داشت، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم جزو تیم‌های بالای جدول بمانیم. با یک باخت چیزی تمام نشده و اکنون انتظارات از تیم ما بالا رفته است؛ به همین دلیل باید تلاش کرده تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم. مطمئن باشید ما جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم ماند و در انتهای فصل جزو ۵ تیم برتر خواهیم بود.

به گزارش تسنیم ویسی همچنین در نشست خبری گفت: بسیار بد و نالایق بازی کردیم و حقمان شکست بود. در تمام نقاط زمین زیر فشار بودیم و قاعدتا در چنین فضایی باید می‌باختیم.

وی اظهار داشت: احساس می‌کنم بعد از ۱۵ هفته شکست نخوردن نیاز داشتیم این اتفاق بیفتد و شکست بخوریم و خوشبختانه این موضوع مقابل تیم پرسپولیس که تیم بزرگی است اتفاق افتاد. به پرسپولیس و بازیکنانش تبریک می‌گویم و از این باخت ناراحت نیستم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در تعطیلات سعی می‌کنیم به تقویت نقاط ضعف و قوت بپردازیم و بعد از ۷،۸ روز استراحت به کیش می‌رویم تا در این جزیره اردو داشته باشیم.

ویسی در مورد اینکه چرا بازیکنانش مقابل پرسپولیس تا این حد ناهماهنگ بازی کردند گفت: در تمام دنیا تیم‌ها در برخی مواقع دچار افت می‌شوند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. امروز در هیچ جای زمین خوب نبودیم و وقتی که تیم در کل زمین بد بازی می‌کند باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه پس از پذیرفتن گل استقلال خوزستان نتوانست خود را پیدا کند و واقعا برای حمله برنامه‌ای نداشت گفت: ما از جایی گل خوردیم که انتظارش را نداشتیم. بعد از پذیرفتن گل تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت. کل مجموعه نتوانستند بعد از دریافت گل خودشان را پیدا کنند به هر حال نباید انتظار داشت که استقلال خوزستان همیشه پیروز میدان باشد. ما ۱۵ هفته نباخته بودیم و همانطور که قبلا نیز اشاره کردم به این باخت نیاز داشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج