جاباما
۲۸۲۱۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لزوم دانش ساخت بمب برای یاری امام زمان

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار فتنه ۸۸ را نتیجه غفلت جامعه اسلامی خواند.

خبرگزاری ایسنا: حجت السلام والمسلمین "مهدی طائب" در جوار تربت سومین شهید محراب در مسجد حظیره یزد با اشاره به بصیرت افزایی مردم در جریان فتنه ۸۸، این جریان را حاصل غفلت جامعه اسلامی در مورد دشمنان دانست و آن را از ویژگی‎‎های فتنه ذکر کرد.

وی در ادامه سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با این واقعه را یادآور شد و گفت: معظم له فرمودند که این فتنه، مردم ما را واکسینه کرد، ولی باید خود را برای فتنه‎‎های بزرگتر آماده کنند.

طائب در مورد علت اشاره نکردن مقام معظم رهبری در مورد این فتنه‎‎ی بزرگتر، عنوان کرد: برخی مواقع مبهم گذاشتن موضوع باعث رشد علمی و بصیرتی افراد جامعه می‎‎شود هر چند که به نظر من فتنه‎‎ای که مقام معظم رهبری از آن یاد می‎‎کنند، فتنه‎‎ای جهانی خواهد بود.

وی در ادامه به کلام معروف حضرت امام راحل(ره) مبنی بر "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"، آن را ستون فقرات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: امام حسین (ع) در صحرای کربلا برای شخصیت حقیقی خود طلب یاری مسلمان نکرد بلکه برای شخصیت حقوقی خود یاری خواست، به عبارتی برای امام زمان در هر دوران از مسلمانان، طلب کمک کرد و امام این دوران حضرت ولی عصر(عج) هستند.

وی همچنین به فرائض دعای ندبه اشاره کرد که در آن شرایط کنونی زندگی امام زمان(عج) از جمله اضطرار ایشان، بیان شده است لذا امروز، روز عاشوراست.

رئیس قرارگاه عمار، تشکیل جمهوری اسلامی را در راستای قدرت گرفتن حکومت اسلامی امام عصر (عج) خواند و گفت: چرخ‏‏‌های سانتریفیوژهای جمهوری اسلامی در واقع چرخ‎‎های قدرت گرفتن این حکومت الهی است و در این راه مهم دستیابی ما به توان و دانش ساختن بمب اتم است هر چند که این کار را حرام می‎‎دانیم ولی داشتن علم آن را برای قدرت گرفتن نظام الزامی می‎‎دانیم تا بتوانیم امام زمان(عج) را یاری کنیم.

وی در ادامه به مبارزه علنی جمهوری اسلامی با اسرائیل و شدت گرفتن آن در این مقطع زمانی که رهبر معظم انقلاب از آن به پیچ تاریخ یاد می‎‎کنند، گفت: امام (ره) در مورد آمریکا که اسرائیل را در دامن خود پروانده است فرمودند که اگر ملت ما مبارزه با آمریکا را دقیق رعایت کنند، جوانان ما شهد شیرین پیروزی را خواهند چشید و امروز این موضوع به واقعیت نزدیک شده است.

وی با اشاره به جنگ سوریه، آن را جنگ جهانی سوم اما آرام و بی صدا دانست که شکست کشورهای معاند در آن، تمام توانشان را از بین خواهد برد.

طائب گفت: امروز دشمن با فتنه گری تلاش دارد در قالب جریان نفود، از طریق موضوع مجلس خبرگان رهبری علیه ولایت فقیه، فتنه کند.

وی انتخاب مقام معظم رهبری توسط امام خمینی(ره) را مهمترین نشانه‌های حقانیت، قدرت و صلاحیت رهبر انقلاب به‌عنوان رهبری نظام اسلامی ایران خواند.

رئیس قرارگاه عمار در پایان نیز بصیرت‌افزایی در انتخابات، مدیریت جامعه اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه را از ضروری‌ترین امور سیاسی، دینی و الهی عصر کنونی ذکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج