۲۸۲۱۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی پدیده تهدید به افشاگری کرد

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: برخی از مربیان معلوم‌الحال از لیگ دسته یک به بازیکنان ما پیشنهاد مالی می‌دهند و از سوی مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: برخی از مربیان معلوم‌الحال از لیگ دسته یک به بازیکنان ما پیشنهاد مالی می‌دهند و از سوی مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز پیگیری شد که فولاد خوزستان مقابل پدیده مشهد با نتیجه یک بر صفر به کار خود پایان داد.

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در پایان این دیدار اظهار داشت: تیم ما امروز پیروز میدان بود. به نظرم ما برتر از فولاد بودیم اما عدم خودباوری در ضربه‌های آخر بود که ما نتوانستیم به گل برسیم و شرایط بازی عوض شود. متأسفانه بازی قبل با تیم پرسپولیس دیدار داشتیم که امروز در تعویض بازیکنان دست ما بسته بود. سه بازیکن ما محروم و مصدوم بودند.

وی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید هر تیمی که با پرسپولیس و استقلال بازی می‌کند بازی بعدی به خاطر فشاری که در آن دیدار داشته از لحاظ بدنی خسته و با مشکل روبه‌رو می‌شود. متأسفانه ما امروز با توجه به ضعف‌هایی که داشتیم از روی نقطه پنالتی دروازه‌مان باز شد اما چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ بتوانیم خوب بازی کنیم و اشتباهات کمتری داشته باشیم.

مهاجری در ادامه صحبت‌های خود گفت: تلاش می‌کنیم سه بازیکن جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. ما نیاز به بازیکن خوب داریم اما جا دارد از همین جا اعلام کنم که از برخی مربیان لیگ یکی گلایه دارم. آنها بدجوری به جان بازیکنان تیم ما افتاده‌اند. با یکی از بازیکنان تیم صحبت می‌کردم و او اعلام کرد که یکی از تیم‌ها ۲۵۰ میلیون نقد به او پیشنهاد داده است. فایل صوتی داریم که قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: باخت پدیده نمی‌دانم یکسری‌ها را خوشحال می‌کند. یکسری از مربیان که معلوم الحال هستند قطعا به خاطر کارهایی که انجام دادند از سوی مراجع قضایی پیگیر کار آنها خواهیم شد. آنها باعث می‌شوند بازیکنان ما دچار دوگانگی شوند.

سرمربی تیم پدیده مشهد در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما ۵-۴ موقعیت گل داشتیم که بازیکنان تیم فولاد ما را از رسیدن به گل دور کردند. دروازه‌بان تیم فولاد امروز کمک بزرگی به تیم خود کرد. قطعا باید نقاط ضعف را در ادامه فصل تقویت کنیم. ما توان کسب سهمیه را نداریم اما تلاش می‌کنیم خوب بازی کنیم. این تعطیلات در هفته هفدهم رخ داد ای کاش هفته پانزدهم تعطیل می‌شد اما سازمان لیگ هم مشکلات خود را دارد. به مسئولان سازمان لیگ خسته نباشید می‌گویم به هر حال آنها درگیر بازی‌های لیگ هستند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بازیکن ما مصدوم بودو شرایط بازی را نداشت. رضا ناصحی زیر تب شدید برای ما بازی کرد. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. یونس شاکری مصدومیت دارد و از او نیز تشکر می‌کنم. امروز همه بازیکنان در حد بضاعت خود تلاش کردند.

مهاجری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما اگر یک دهم بودجه و امکانات فولاد را داشتیم در حال حاضر شرایطمان بهتر بود. ما در نیم فصل اول قرعه نامناسب داشتیم. ۹ تا بازی در خانه و ۶ بازی در خارج از خانه داشتیم. جایگاه ما در لیگ برتر خوب نیست اما خیلی هم بد نیست. ما با تیم‌های راه‌آهن و فولاد ۶ تا ۷ امتیاز فاصله داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولان حمایت شده‌اید یا خیر، گفت:‌ سلام ما را به مسئولان برسانید. مسئولان کجااند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج