۲۸۲۲۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سال بد رئال ماد‌رید تمام شد

رئال در سال‌ ۲۰۱۵ آمار ضعیفی را به ثبت رساند.

خبرگزاری ایسنا: رئال در سال‌ ۲۰۱۵ آمار ضعیفی را به ثبت رساند.

به‌ گزارش مارکا، سال ۲۰۱۵ برای ر‌ئال‌ ماد‌رید به پایان رسید اما هیچ هو‌اد‌ا‌رای در این یک سال لبخند بر لب نیاورد. آمار سفیدپوشان نسبت به سال‌های گذشته به هیچ وجه خوب نبود.

رئال در سال ۲۰۱۵ از ۵۵ بازی، ۳۶ پیروزی کسب کرد یعنی ۶۵ درصد بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت. سال ۲۰۱۴ و با هدایت کارلو آنچلوتی، مادریدی‌ها از ۶۳ بازی، ۵۱ پیروزی به دست آوردند. یعنی ۸۱ درصد بازی‌ها با برد همراه بوده است.

رئال در سال ۲۰۰۸ آمار بدتری نسبت به سال ۲۰۱۵ داشته است. آنها از ۵۲ بازی‌شان تنها ۳۰ بازی را با پیروزی به پایان رساندند یعنی در ۵۷ درصد بازی‌ها پیروز شدند. پس از بازگشت فلورنتینو پرس به ریاست باشگاه و حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در مادرید، این ضعیف‌ترین آمار این تیم بوده است. همچنین از آن زمان، هیچ سالی را بدون فتح جامی پشت سر نگذاشته بودند.

رئال ۱۰ شکست را در این سال تجربه کرد که از سال ۲۰۰۹، این اتفاق نیفتاده بود. در آن سال رئال یازده باخت را در کارنامه‌اش دید که نسبت به سال ۲۰۰۸ با ۱۸ شکست این آمار را بهبود بخشیدند.

رئال مادرید در گلزنی نیز آمار بدی داشت. مادریدی‌ها در این سال تنها ۱۴۰ گل به ثمر رساندند که ۳۸ گل کمتر نسبت به سال ۲۰۱۴ بود. آمار گلزنی در سال ۲۰۱۵ در هر بازی ۲.۵۵ گل و در سال ۲۰۱۴، ۲.۸۳ گل در بازی بود. سال ۲۰۰۹ ضعیف‌ترین آمار به ثبت رسید. (۲.۲۳ گل در هر بازی).

در آخرین ماه‌های سال شکست رئال برابر سویا، بارسلونا و ویارئال هیچ کمکی به آنان نکرد تا آمار وحشتناک سال را که با شکست برابر والنسیا در مستایا شروع شده بود، بهبود ببخشند. رئال دوباره اولین بازی سال جدید را در این ورزشگاه (مستایا) برگزار خواهد کرد. مادریدی‌ها یکشنبه هفته‌ آینده در هفته‌ هجدهم لالیگا به مصاف والنسیا خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج