جاباما
۲۸۲۳۱۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مایلی کهن:

کی روش هر وقت نتایج مرا گرفت، حرف بزند

مدیر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اگر در قطر بین من و سرمربی تیم ملی درگیری فیزیکی به وجود بیاید از جانب کی روش خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم:‌ مدیر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اگر در قطر بین من و سرمربی تیم ملی درگیری فیزیکی به وجود بیاید از جانب کی روش خواهد بود.

محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید گفت: کی‌روش هر وقت توانست نتایج من را بگیرد با من صحبت کند، هر وقت توانست سه گل به عربستان، ۶ گل به کره جنوبی بزند، در جام ملت‌های آسیا سوم شود، آقای گل جام ملت‌ها از تیم او باشد، در جام جهانی سالنی نتیجه بگیرد و نام دو بازیکنش در گینس ثبت شوند با من صحبت کند. شاید او در پست‌های دیگر موفقیت کسب کرده اما دیدید که در آسیا بعد از شش ماه کار کردن در امارات اخراج شد و به خانه‌اش رفت و مهدی‌علی جایگزین او شد.

وی افزود: متاسفانه برای ما ایرانی‌ها همیشه مرغ همسایه غاز بوده و اکنون نیز می‌بینید که کی‌روش بدون مخلفات ماهی ۵۰۰ میلیون دستمزد می‌گیرد. اکنون هم بحث حضورش در قطر مطرح شده و می‌گویند او ناظر بازی‌های امید است اما باید بگویم ناظر هم تماشاگر است.

مدیر فنی تیم امید با اشاره به تفاوت‌های تیم امید نسبت به یکسال گذشته خاطرنشان کرد: تیم امید که در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کرد تیم کارلوس کی‌روش بود و اکنون این تیم با آن تیم تفاوت دارد.

مایلی‌کهن در واکنش به این مسئله که با این صحبت‌ها و اختلافاتی که وجود دارد احتمال دارد او با کی‌روش در قطر به صورت لفظی و فیزیکی درگیر شود خاطرنشان کرد: اگر درگیری فیزیکی باشد از جانب کی‌روش است نه من.

وی درباره اینکه اسلامیان گفته از مایلی‌کهن سن و سالی گذشته و دیگر کسی نمی‌تواند او را تغییر دهد گفت: من مخلص آقای اسلامیان هستم ولی بهتر است او در باره صنعت صحبت کند من گوشت، پوست و استخوانم از جنس ورزش و فوتبال است و اگر صحبت می‌کنم جنس ورزش را می‌شناسم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز این بنده خدا توهم زده ؟
      یکی این را بازنشسته کند برود خونسون استراحت مطلق کند
      با همه دعوا دارد و فقط خودش را قبول دارد

    • بدون نام

      حالا معلوم شد کفاشیان چرا اینقد خندانه والا منم همچی سوژه هایی داشت م همیشه بشاش بودم دیگهخدایا اینوکجادلم بزارم اخه
      پروردگارا امریکا وبعضی از دوستان رو ب راه راس هدایت بفرما
      حضور کاردو پنیر را رسما ب ملت ودولت ایران تبریک میگم

    • بدون نام

      یکی نیس بگه چند تا تیم فرستادی دسته یک...این آقا خودشو فرشته نجات ایران میدونه اگر ادعا داره نتایجش از کیروش سرتره یه نگاه به آمار کیروش بندازه بد نیس ...شخصیت تیم میدونی چیه آقای مایلی کهن؟
      هوادار هم چیزیه که کیروش نداره و شما دوس دارین داشته باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج