۲۸۲۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

فولاد، پرسپولیس، نفت، سیاه جامگان و سایپا تیم‌هایی بودند که با برد به تعطیلات میانه‌ی فصل رفتند.

ورزش سه: هفدهمین هفته لیگ برتر با برد تیم‌های پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در آزادی و تساوی استقلال تهران در انزلی به پایان رسید. تیم‌های نفت، سیاه جامگان، فولاد و سایپا دیگر تیم‌های برنده هفته بودند. دربی تبریز و اصفهان نیز با تساوی یک یک به پایان رسید.

دروازه‌بان

علی سلیمی (فولاد)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

سلیمی با بازی خوبش برابر پدیده علاوه بر یک کلین شیت توانست هواداران فولاد را به بازگشتش به روزهای اوج امیدوار کند. علی سلیمی علاوه بر ٢ مهار خوبی که داشت، توانست مطمئن نشان دهد و به عنوان دروازه‌بان هفته لقب بگیرد، هفته‌ای که هفته درخشش دروازه‌بانان نبود.

دفاع

حسین ماهینی (ملوان)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

ماهینی که ذاتاً پرسپولیسی است و در این تیم بازی کرده در دوران سربازی به ملوان پیوسته است. او این هفته برابر استقلال بازی خوبی از خود نشان داد و علاوه بر محکم کردن سمت راست تیمش توانست روحیه مضاعفی با استفاده از تجربه‌اش به قوهای انزلی تزریق کند.

محمد اهل شاخه (فولاد)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

اهل شاخه جوان اهوازی فولاد خوزستان در دیدار برابر پدیده عالی عمل کرد، او توانست در میانه‌ی خط دفاع دژ محکمی را کنار دیگر مدافعین فولاد بسازد. اسکوچیچ به اهل شاخه اعتماد زیادی کرده است و این بازیکن در بازی قبل جواب اعتماد مربی کروات را داد تا هم اسکوچیچ و هم فوتبال خوزستان به ساخته شدن یک مدافع وسط مطمئن امیدوار شوند.

میثم مجیدی (استقلال)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

دیگر مدافع کنار تیم منتخب هفته نیز از بازی ملوان استقلال بیرون آمده است، میثم مجیدی سمت چپ استقلال یک بازی نوسانی در این تیم داشته است. این بازیکن که میل به حمله‌اش زیاد است در بازی با ملوان توانست در فازدفاعی نیز خوب عمل کند و در تیم منتخب ما جای بگیرد.

هافبک ها

کمال کامیابی نیا (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

کامیابی نیا در پرسپولیس فوق‌العاده ظاهر شده است، او به مانند یک بازیکن با تجربه بازی می‌کند و در میانه زمین جنگجو است. کامیابی نیا در میانه زمین بازی را از هافبک‌های تیم ویسی گرفت و مانع از ایجاد بازیسازی آنها شد. کامیابی نیا نمره خیلی خوبی در بازی قبل تیمش گرفت و برانکو خوشحال است که او را در تیمش دارد.

جواد نکونام (سایپا)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

جواد تمام شدنی نیست، این بازیکن در میامهی میدان برابر راه آهن به مانند همیشه ضمن ساماندهی به خط هافبک و دفاع تیم، توانست پایه گذار گل سه امتیازی تیمش باشد تا مجید جلالی بهمانند بازی قبل یک برد شیرین سه امتیازی با نتیجه ١-٠ کسب کند و به تعطیلات برود.

ایمان مبعلی(نفت تهران)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

مهندس نفتی هاباز هم در میانه زمین جولان داد، او علاوه بر دادن دو پاس گل زیبا از عوامل اصلی پیروزی علی منصور در نبرد نودوهشتی ها بود.مبعلی از زمانی که از مصدومیت رها شده روند نفت را متحول کرده است.

محسن مسلمان (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

مسلمان در برابر استقلال خوزستان استایل فوتبالش را تغییر داده بود، دستوری که مطمئناً از سوی برانکو گرفته شده بود. مسلمان با برگشتن به عقب توپ گیری می‌کرد و خلاقیت خود را در بازی نشان می‌داد. پاس زیبای او در ضدحمله باعث شد تا طارمی بتواند بازهم برای سرخ‌ها گل بزند، گلی که آب سردی بود بر پیکر استقلال خوزستان.

محرم نویدکیا (سپاهان)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

بهترین بازیکن دربی اصفهانی‌ها به جرات محرم نویدکیا بود، او در میانه میدان عالی عمل کرد و پاس زیبایش به خلعتبری گل تیمشان را باعث شد. کاپیتان نویدکیا اگر به روزهای اوجش بازگردد می‌تواند مهره سنگین و تاثیرگذاری برای تیم محبوبش باشد.

مهاجم

علی قربانی (نفت تهران)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

قربانی در آخرین بازی تیمش قبل از تعطیلات گل کاشت. او توانست توپ‌هایی که به دست می‌آورد را به گل تبدیل کند تا سه امتیاز شیرین را موجب شود. علی قریانی با دو گلی که زد مرد برتر میدان نفت- صبا بود.

جلال رافخایی (ملوان)

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

رافخایی نیز به مانند قربانی مرد دو گله‌ی هفته بود، او توانست در بازی با استقلال دو گل بزند و تعداد گل‌هایش را ٧ تایی کند. رافخایی با این دو گل ارزش‌های خود را نشان داد و استیلی را به بازگشتش به اوج و گرفتن دست تیم ملوان امیدوار کرد.

با توجه به بالا رفتن سطح کیفی مسابقات لیگ پانزدهم برای علاوه بر تیم منتخب هفته، تیم دومی نیز با نظر کارشناسان و تیم آنالیز انتخاب کردیم که در زیر می‌بینید:

دروازه‌بان: رشیدمظاهری
دفاع: حنیف عمران زاده - خالد شفیعی - عبدالله کرمی
هافبک دفاعی: پژمان نوری - احمد نورالهی
هافبک: امیرحسین فشنگچی - امید عالیشاه - محمد ابراهیمی - محسن کریمی
مهاجم: آلاجی سوسه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amin

      به این کارشناسان و تیم آنالیزتون بگید اسم ایمان مبعلی رو هم توی تیم اصلی آوردن هم تیم ذخیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج