جاباما
۲۸۲۵۷۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پوستر متفاوت جشنواره فجر ۳۴ +عکس

پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با طرحی از خسرو شکیبایی و اجرای مجید برزگر رونمایی شد.

خبرگزاری مهر: پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با طرحی از خسرو شکیبایی بازیگر فقید سینمای ایران در نشست خبری این رویداد سینمایی که صبح امروز ۱۲ دی ماه برگزار شد، رونمایی شد.

به گفته محمد حیدری دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر، مجید برزگر اجرای طرح را بر عهده داشته، امیر عابدی چهره خسرو شکیبایی را عکاسی کرده و بزرگمهر حسین‌پور نقاشی این طرح را بر عهده داشته است.

در ادامه این نشست محمد حیدری با اشاره به اینکه سینما ملت به عنوان کاخ مردمی در نظر گرفته شده است، گفت: در جشنواره امسال مردم همراه با عوامل فیلم‌های راه‌یافته به این دوره از جشنواره، آثار سینمای ایران را تماشا می‌کنند و هر یک از فیلم‌ها بر اساس سانس‌های تعریف شده روی پرده خواهند رفت و این فرصت فراهم است تا عوامل فیلم ها با مردم دیدار کرده و عکس بگیرند.

پوستر متفاوت جشنواره فجر 34 +عکس

دبیر جشنواره فیلم افزود: صیانت از اخبار جشنواره فیلم فجر به عهده ستاد خبری جشنواره است، اما من می‌دانم که اهالی رسانه، افراد حرفه‌ای هستند و می‌بایست جشنواره در کنار اهالی رسانه رویدادی پرثمر را رقم بزند. من خوشحالم که تا این لحظه، همه تلاش خود را به خرج دادم و از آثار صیانت کردم اما به دلایلی، بخشی از اخبار منتشر شد و خوشحال می‌شوم که رسانه مربوطه، منبع خبر خود را اعلام کند تا بر پایه اعتماد متقابل بین ستاد برگزاری جشنواره و اهالی رسانه، فعالیت‌های مثمرثمری را انجام دهیم.

حیدری تاکید کرد: احتمالاً دوستان خبرنگاری که اخبار موثق از جشنواره ارائه کرده‌اند، دوستانی در دبیرخانه جشنواره دارند که منبع اطلاعاتی آنهاست اما به هر صورت هدف اصلی ما هم اطلاع‌رسانی درست در این زمینه است.

وی در پایان گفت: نشست خبری جشنواره فیلم فجر در دو بخش برگزار می‌شود؛ بخش نخست امروز انجام شد و بخش دوم هفته اول بهمن ماه برپا می‌شود از همین رو چگونگی دسترسی مردم به پیش‌فروش بلیت‌ فیلم‌های جشنواره را در نشست دوم اعلام می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لباسش که زنونه است: - ))))))

      پاسخ ها

      • ژاله

        منم یدونه لباس اینجوری دارم . راس میگی :)

    • marya

      چه ایده جالبی....واقعا جای خسرو شکیبایی در سینما خالیه.....چقدر دلمون برای صدای گرم و بازیهای بی نظیرش تنگ شده.روحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج