۲۸۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

به اتهام اخاذي و تهديد به قتل

شكايت ارغوان رضايي از پدرش !

رضايي كه در رده ۵۲ تنيس بانوان جهان قرار دارد، فصل ضعيفي را در سال ۲۰۱۱ سپري كرد. وي داراي ۴ عنوان قهرماني از جمله مسابقات تنيس آزاد مادريد در سال گذشته است. ارسلان رضايي در تاريخ ۸ خرداد مصاحبه‌اي با ژورنال دو ديمانش داشت و اعلام كرد كه گناهي ندارد و فرصت طلباني دخترش را احاطه كرده‌اند.

مشكلات بين ارغوان رضايي و پدرش كاملا جدي شده است و اين‌بار قرار است كه دادگاه به اين مشكلات رسيدگي كند. ارغوان رضايي اخيرا به دادگاه مراجعه كرده و از پدرش به خاطر «آزار و اذيت روحي، خشونت‌هاي تعمدي و تهديد به مرگ» شكايت كرده است.

ارغوان رضايي تنيسور ايراني‌الاصل فرانسه شكايتي قانوني عليه پدرش به اتهام اخاذي به دادگاه فرانسه تقديم كرد. رضايي در ماه ژانويه در حال مسابقه در زمين با پدرش ارسلان، دعوايي لفظي داشت كه منجر به محروم شدن ارسلان رضايي از مسابقات تنيس WTA شد.

شكايت رضايي از پدرش از اين حكايت دارد كه وي ماهيانه ۲ هزار يورو (۲۹۰۰ دلار) به پدرش پرداخت مي‌كرد، اما وي به يك‌باره تقاضاي ۳۵ هزار يورو (۵۰ هزار و ۷۵۰ دلار) در ماه را كرده است.

اين شكايت در دادگاه بيلان بولون در حومه پاريس ارائه شد كه فاصله چنداني با مكان برگزاري مسابقات تنيس رولاند گاروس ندارد و سپس به مقامات سينت‌اين در جنوب‌شرقي فرانسه ارجاع داده شد؛ جايي كه خانواد‌ه‌هاي ايراني فرانسه در آنجا زندگي مي‌كنند.

رضايي كه در رده ۵۲ تنيس بانوان جهان قرار دارد، فصل ضعيفي را در سال ۲۰۱۱ سپري كرد. وي داراي ۴ عنوان قهرماني از جمله مسابقات تنيس آزاد مادريد در سال گذشته است. ارسلان رضايي در تاريخ ۸ خرداد مصاحبه‌اي با ژورنال دو ديمانش داشت و اعلام كرد كه گناهي ندارد و فرصت طلباني دخترش را احاطه كرده‌اند.

وي در مصاحبه ديگري گفت: خانواده مهاجر به درآمد ارغوان از تنيس وابسته است. من وقف دخترم هستم و هيچ وقت بازنشسته نمي‌شوم. اگر بتوانم شغلي دست و پا كنم، اين كار را انجام مي‌دهم، اما چنين چيزي در سن ۶۰ سالگي آسان نيست. مي‌خواهم به بازيكنان جوان با انگيزه كمك كنم، تجربه اين كار را دارم. اما از لحاظ مالي نمي‌توانم كاري انجام بدهم.

خبرگزاري فرانسه نيز در گزارشي اعلام كرد، شكايت ارغوان از پدرش به دليل اذيت و آزار، خشونت و تهديد به مرگ بوده است اما پليس فرانسه در مصاحبه‌اي به همين خبرگزاري اعلام كرد كه تاكنون هيچ مدركي دال بر ادعاي ارغوان پيدا نشده است.


گفتنی ست پس از قهرمانی ارغوان رضایی در تورنمنت باستد ۲۰۱۰ که یازده ماه پیش در سوئد اتفاق افتاد، تمام اخباری که درباره او منتشر شده است فقط دربرگیرنده شکست‌ها، درگیری پدرش با دوست‌پسر او در ورزشگاه و سرانجام توسل به دادگاه به دلیل اختلافات مالی بوده است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج