۲۸۲۸۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در مورد فیلم جدید ریدلی اسکات

طراح لباس «كاوننت» گفت پروژه جدید ريدلي اسكات در ادامه فیلم قبلی شکل می‌گیرد و «بيگانه: كاوننت» ۱۰ سال بعد از «پرومتئوس» رخ مي‌دهد.

بانی فیلم آنلاین: طراح لباس «كاوننت» گفت پروژه جدید ريدلي اسكات در ادامه فیلم قبلی شکل می‌گیرد و «بيگانه: كاوننت» ۱۰ سال بعد از «پرومتئوس» رخ مي‌دهد.

تا اينجا اين چيزها را درباره ادامه داستان فيلم «پرومتئوس» ساخته ريدلي اسكات مي‌دانيم: مايكل فسبندر و كاترين واترسون در آن نقش‌آفريني مي‌كنند و داستان آن هم به خدمه سفينه فضايي كاوِنِنت مي‌پردازد كه به سياره‌اي دوردست در آن سوي كهكشان سفر مي‌كنند و چيزي را پيدا مي‌كنند كه فكر مي‌كنند يك بهشت كشف‌‌نشده است، اما متوجه مي‌شوند كه در حقيقت دنيايي تيره و خطرناك است كه تنها ساكن آن شخصيت ديويد (فسبندر) است كه از اكتشاف فضايي سفينه پرومتئوس جان سالم به در برده. اما سفر فضايي زمان زيادي مي‌برد، كه براي همين است كه بخش بعدي ممكن است خيلي بيشتر با عقل جور در بيايد.

يانتي ييتس طراح لباس فيلم «مريخي» كه قرار است در پروژه بعدي‌اش روي فیلم «كاوننت» كار كند، در مصاحبه‌اي با كولايدر آشكار كرد كه داستان اين فيلم «۱۰ سال بعد از پرومتئوس اتفاق مي‌افتد». به اين ترتيب مي‌توان توضيح داد كه چرا گفته شده نقش نومي راپاس در فيلم بعدي «كوتاه» خواهد بود.

ييتس گفت: «از آن فيلم‌ها نيست كه لباس‌هاي فضايي زيادي داشته باشد. دو لباس فضايي متفاوت در آن خواهند بود. ما از فيلم پرومتئوس فقط يك قيافه را به فيلم بعدي منتقل مي‌كنيم كه آن متعلق به ديويد است». مراحل تهيه فيلم جديد از اوايل سال 2016 آغاز مي‌شود و فيلم «بیگانه: کاوننت» روز ششم اكتبر سال 2017 اكران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج