۲۸۲۸۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عاقبت سواستفاده از کارت سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: کارت های سوخت عمومی در صورت سوء استفاده از سهمیه به مدت دو تا شش ماه مسدود و غرامت لیتراژ مصرف شده نیز از مالکان آنها دریافت می شود.

ایرنا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: کارت های سوخت عمومی در صورت سوء استفاده از سهمیه به مدت دو تا شش ماه مسدود و غرامت لیتراژ مصرف شده نیز از مالکان آنها دریافت می شود.

علی اصغر عباسی روز یکشنبه افزود: برخی از دارندگان وسایط نقلیه عمومی از سهمیه عمومی تخصیصی سوء استفاده و نسبت به عرضه آن خارج از مقررات سهیمه بندی در سطح جایگاه ها اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: بر این اساس بازرسان شرکت نفت نیز ضمن تشدید بازدیدهای شبانه روزی خود از جایگاه های تابعه نسبت به کنترل مستمر سوخت گیری با کارت ها در جایگاه ها مبادرت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: در این راستا ضمن ارتقای قابلیت سامانه هوشمند مستقر جایگاه ها برای کنترل تراکنش های سوخت گیری تکراری و خطا همچنین با ارتقای کمی و کیفی دوربین های مستقر در جایگاه ها شرایطی فراهم شده است که امکان کنترل تمامی تراکنش های سوخت گیری برای بازرسان وجود دارد.

وی بیان کرد: طی خرداد امسال و با حذف نظام سهیمه بندی بنزین در عمل سوء استفاده از سهمیه کارت های عمومی بنزین از قبیل تاکسی، آژانس های مسافربری منتفی شده است و همچنان برخورد با عرضه کنندگان سهمیه عمومی دارندگان وسایط نقلیه نفتگاز ادامه دارد.

عباسی افزود: بر اساس کنترل های به عمل آمده در 9 ماهه امسال در مجموع 113 کارت سوخت بنزین و نفتگاز به دلیل سوء استفاده از سهمیه شناسایی و با متخلفان مطابق با قانون برخورد شده است.

وی یادآوری کرد: غرامت نیز با توجه به هر لیتراژ سوء استفاده از مالک متخلف دریافت شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: هم اکنون با تشکیل کمیته تخلفات و با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات، نیروی انتظامی استان و شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی منطقه به تخلفات انجام شده رسیدگی می شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج