جاباما
۲۸۲۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسیر تهران - قائمشهر نصف شد

از چهارشنبه ۲۸ تیرماه عبور و مرور از گردنه گدوک به صورت رفت و برگشتی انجام می‌شود و با افتتاح ۲۳ کیلومتر از این مسیر، راه دسترسی تهران- قائمشهر در هر شرایطی به حدود نصف کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: از چهارشنبه ۲۸ تیرماه عبور و مرور از گردنه گدوک به صورت رفت و برگشتی انجام می‌شود و با افتتاح ۲۳ کیلومتر از این مسیر، راه دسترسی تهران- قائمشهر در هر شرایطی به حدود نصف کاهش یافت.

علی نیکزاد سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی بندر امیرآباد بزرگ‌ترین بندر شمال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده پر پیچ و خم، مه گیر و برف گیر گدوک که تا امروز یک طرفه و تنها به‌صورت مسیر رفت، بود از چهارشنبه ۲۸ تیرماه دو طرفه است.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و نقش بسزایی در کاهش وقت، افزایش ایمنی و کاهش هزینه‌های جابه‌جایی دارد.

نیکزاد تصریح کرد: در حالت عادی عبور از گردنه گدوک ۲۰ دقیقه و در برف و بوران تا ۱.۵ ساعت طول می‌کشید که با افتتاح مسیر ۲۳ کیلومتری این زمان در تمام شرایط به ۲۰ تا ۲۵ دقیقه کاهش یافت.

وزیر راه و شهرسازی در سفری که به شهرستان بهشهر داشت، پروژه های بزرگراه ساحلی بندر امیرآباد، سیلوی غلات و گازرسانی بندر را افتتاح کرد.

علی نیکزاد به‌دلیل فشردگی کارهای امروز و برای رسیدن به برنامه پرواز از افتتاح دیوار حفاظتی (دایک) ضلع غربی بندر امیرآباد، آماده سازی اراضی شرقی و قسمتی از اراضی غربی همچنین احداث ساختمان محیط بانی میانکاله فاکتور گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج