۲۸۳۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل کی می‌آید؟

اوایل مهر ماه بود که خبر رسید این آپدیت در اواسط آذر و اوایل دی ماه ارائه می گردد و همین یک ماه پیش بر همگان مسجل شده بود که ویندوز ۱۰ موبایل تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی ارائه نخواهد شد.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: اگر از مشارکت کنندگان در پروژه اینسایدر مایکروسافت نیستید، احتمالا مدتی است که در رویای آپدیت کردن دستگاه مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ خود به ویندوز ۱۰ موبایل سیر می کنید و حتی تصور اجرای یک سیستم عامل کاملا جدید روی تلفن همراهتان باعث خوشحالی شما می شود.

آپدیت ویندوز 10 موبایل کی می‌آید؟

اوایل مهر ماه بود که خبر رسید این آپدیت در اواسط آذر و اوایل دی ماه ارائه می گردد و همین یک ماه پیش بر همگان مسجل شده بود که ویندوز ۱۰ موبایل تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی ارائه نخواهد شد.

حتی دفتر استرالیای ودافون نیز اعلام نمود که بی صبرانه انتظار تست این سیستم عامل را می کشد و پیش بینی کرده که این مهم تا اواسط این ماه اتفاق بیافتد.

Movistar Spain یکی دیگر از اپراتورهای موبایلی است که ابراز امیدواری کرده تا اواخر ماه ژانویه بتواند به این آپدیت دسترسی پیدا کند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.


امروز اما، توئیتی از اکانت پشتیبانی لومیا متعلق به مایکروسافت منتشر شد که نشان می دهد این آپدیت «به زودی» ارائه می شود. اگر اظهار نظرهای اپراتورها را در کنار توئیتی قرار دهیم که امروز از جانب مایکروسافت منتشر شده، در خواهیم یافت که حداکثر تا اواسط ماه آینده میلادی (26 بهمن ماه) آپدیت ویندوز 10 موبایل به تدریج در اختیار تلفن های هوشمند بهره مند از ویندوز فون 8.1 قرار می گیرد.

براساس اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی از لومیا منتشر شده، تلفن های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل باید دست کم 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. علاوه بر این، همه تلفن های همراه نیز از تمامی امکانات احتمالی ویندوز 10 موبایل پشتیبانی نخواهند کرد و برای استفاده از امکانات و تجربیات خاص لازم است که سخت افزار قدرتمندی در اختیار داشته باشید.

نکته دیگر اینکه تنها موبایل های بهره مند از Lumia Denim (نسخه 8.10.14219.341 ویندوز فون) امکان به روز رسانی خواهند داشت. برای اطلاع از نسخه سیستم عامل موبایل خود به بخش Settings یا تنظیمات و سپس About> more information مراجعه نمایید و برای اینکه بدانید آن نسخه در چه مرحله ایست (بتا یا …) از بخش تنظیمات به Extras+info بروید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      سلام من لومیا 520 دارم دقیقا یک هفته پیش 27 دسامبر 2015 به ویندوز 10 آپدیت شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج