۲۸۳۰۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جنگ ستارگان؛ همچنان رکورد شکن

«جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» پر فروش ترین فیلم سال ۲۰۱۵ سینماهای آمریکا شد. این فیلم در یکی از آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۳ میلیون دلار فروش کرد و عدد فروش کل آمریکایش را به ۶۵۱.۹ رساند.

تسنیم: «جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» پر فروش ترین فیلم سال ۲۰۱۵ سینماهای آمریکا شد. این فیلم در یکی از آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۳ میلیون دلار فروش کرد و عدد فروش کل آمریکایش را به ۶۵۱.۹ رساند.

این عدد به علاوه فروش این فیلم در روز پایانی سال باعث شد فروش داخلی قسمت هفتم مجموعه «جنگ ستارگان» از رکورد 652.3 میلیون دلاری «دنیای ژوراسیک» بگذرد و عنوان پر فروش ترین فیلم سال 2015 را به ساخته جی جی آبرامز هدیه کند. از آنجایی که هنوز عدد دقیق فروش روز پایانی سال 2015 منتشر نشده هنوز نمی توان اظهار نظر قطعی کرد اما «جنگ ستارگان» بسیار به شکستن رکورد فروش داخلی فیلم «تایتانیک» هم نزدیک است.

اثری که ۶۵۸.۷ میلیون دلار در خاک آمریکا فروش داشت. احتمالا «جنگ ستارگان» جدید که در طول دو هفته ای که از زمان اکرانش گذشته روزی نبوده که کمتر از ۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا به حال رکورد «تایتانیک» را هم شکسته اما هنوز رسما چیزی اعلام نشده.

اگر بنا را بر شکسته شدن رکورد «تایتانیک» بگذاریم، «جنگ ستارگان هفتم» دومین فیلم پر فروش تاریخ سینمای امریکا شده و فقط «اوتار» با 760.5 میلیون دلار را بالاتر از خود می بیند. با توجه به سرعت فروش «جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» کارشناسان معتقدند این فیلم پتانسیل آن را دارد که تبدیل به اولین فیلم یک میلیارد دلاری تاریخ سینمای آمریکا شود.

با ارقام منتشر شده، «جنگ ستارگان» جدید چند رکورد دیگر را هم شکسته است. این فیلم پر فروش ترین اثر دیزنی در آمریکای شمالی شد. همین طور فروش جهانیش از مرز ۱.۲۹ میلیارد دلار گذشت که باعث می شود رکورد ۱.۲۸ میلیارد دلاری «یخ زده» را هم پشت سر بگذارد. این اتفاق «جنگ ستارگان» را تا اینجا هشتیمن فیلم پر فروش تاریخ سینما می کند و نام آن را بالاتر از «انتقام جویان» به عنوان پر سود ترین محصول دیزنی در آمریکای شمالی مطرح می کند. همه این ها در حالی است که فیلم هنوز در چین اکران نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج