جاباما
۲۸۳۱۷۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«تارانتینو» همه را شگفت زده کرد

کوئنتین تارانتینو به همراه دوست و همکار قدیمی خود به یک سالن نمایش فیلم «هشت منفور» رفت و در جلسه‌ی پرسش و پاسخ پس از نمایش فیلم شرکت کرد.

خبرآنلاین: کوئنتین تارانتینو به همراه دوست و همکار قدیمی خود به یک سالن نمایش فیلم «هشت منفور» رفت و در جلسه‌ی پرسش و پاسخ پس از نمایش فیلم شرکت کرد.

تماشاگرانی که برای دیدن فیلم «هشت منفور» به یک سالن سینما در آستین رفته بودند، با حضور اعلام نشده‌ی کارگردان فیلم درست و حسابی شگفت‌زده شدند.

«تارانتینو» همه را شگفت زده کرد «تارانتینو» همه را شگفت زده کرد

درست پیش از آغاز جلسه‌ی پرسش و پاسخ پس از نمایش فیلم «هشت منفور» مدیر سالن نمایش تارانتینو و دوست قدیمی او رابرت رودریگز را به عنوان مهمان‌های ویژه‌ی جلسه به تماشاگران معرفی کرد. او خطاب به جمعیت گفت : «شما آدم‌های خیلی خوش‌شانسی هستید.»

کارگردان جنجالی این روزهای سینمای آمریکا در جلسه‌ی پرسش و پاسخ اعتراف کرد که داستان «هشت منفور» را هنگامی که افسرده و عصبانی بود، نوشته است. او اعلام کرد که در آغاز قرار بود که این فیلم دنباله‌ی فیلم «جانگوی رهاشده» و با عنوان «جانگو در جهنم سفید» باشد، اما زمانی که متوجه شد جانگو جایی در «هشت منفور» ندارد این ایده را به کلی کنار گذاشت. او در این باره گفت : «ناگهان متوجه شدم تنها چیز نادرست داستان جانگو است. این فیلم آدم‌بدها است، و شما نمی‌توانید به سخنان هیچ کدام از شخصیت‌ها اعتماد کنید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي 17

      اين آدم فوق العاده ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج