۲۸۳۴۵۲
۳ نظر
۵۰۴۰
۳ نظر
۵۰۴۰
پ

به نقطه‌ سبز در این انیمیشن خیره شوید

آیا در این روز تعطیل نیاز به کمی سرگرمی دارید؟ یا می‌خواهید اندکی حواس خود را به چالش بکشید؟ نگاه به انیمیشنی که در ادامه خواهید دید باعث اتفاق جالبی خواهد شد. برای دیدن این اتفاق و دلیل آن در ادامه با ما همراه شوید.

وبسایت zoomit.ir - میعاد بافراست: آیا در این روز تعطیل نیاز به کمی سرگرمی دارید؟ یا می‌خواهید اندکی حواس خود را به چالش بکشید؟ نگاه به انیمیشنی که در ادامه خواهید دید باعث اتفاق جالبی خواهد شد. برای دیدن این اتفاق و دلیل آن در ادامه با ما همراه شوید.

اگر می‌خواهید کمی حس‌های پنجگانه‌ی خود را به چالش بکشید، به نقطه‌ی سبز در وسط انیمیشن زیر نگاه کنید و ببینید که آیا اتفاق جالبی خواهد افتاد یا خیر.

به نقطه‌ سبز در این انیمیشن خیره شوید

اگر به نقطه‌ی سبز خیره شوید، سه نقطه‌ی زرد موجود در تصویر محو خواهند شد. این پدیده MIB نام دارد و هر چند در ظاهر کمبودی از سوی مغز به حساب می‌آید اما در واقع اینگونه نیست و روش مغز برای حذف اطلاعات اضافی است.

زمانی که علائم موجود در تصویر شروع به چرخش می‌کنند در حالی که سه نقطه‌ی زرد ثابت هستند، مغز شما با گذر زمان نقاط را به عنوان اطلاعات اضافی شناخته و آن‌ها را حذف می‌کند.

مغز ما تمامی اطلاعات دریافتی خود را پردازش نمی‌کند و چرا که در این صورت فشار سنگینی به آن می‌آید، در نتیجه مغز ما انسان‌ها در صورت تغییر نکردن طولانی مدت اشیا آن‌ها را حذف می‌کند.

به علاوه تحقیقات بر روی این تصویر نشان می‌دهند که مغز تنها به دلیل اضافی بودن اطلاعت آن‌ها را حذف نمی‌کند. مغز وجود این سه نقطه را در واقع براساس اطلاعاتی که دارد، غیرممکن دانسته و در نتیجه آن‌ها را حذف می‌کند.

در انیمیشن بالا این اتفاق در اثر چرخش علائم اتفاق می‌افتد اما تحقیقات دیگر نشان می‌دهند که این اتفاق در اثر کم و زیاد کردن روشنایی بخش‌های مختلف تصویر نیز می‌تواند به وقوع بپیوندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برای من که حذف نشد!!!!!!

      یه چیز جالب تر اینکه اگه به یک گوشه از مربع که دارد میچرخه نگاه کنید و با چشم حرکت ان را دنبال کنید، نقطه سبز حذف خواهد شد.

    • بدون نام

      یه راهنمایی باید روی عکس کلیک کنید تا حرکت کنه و اینا

    • حمیدرضا

      چرا دری وری میگی عامو .... من که هرچی نگاه کردم این اتفاق نیفتاد. یعنی هم نقطه سبز چشمک زن و هم سه نقطه زرد را بصورت مداوم میبینم نه یک بار بلکه هر دفعه که نگاه کردم اینطور بوده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج