۲۸۳۵۰۹
۵ نظر
۵۱۶۵
۵ نظر
۵۱۶۵
پ

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (۱)

به یکی از جذاب ترین قسمت های تور شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم. به معرفیِ رستوران هایی که دارای گزینه ای محبوب، خوشمزه و همه پسند هستند که غیر ممکن است کسی از آن استقبال نکند و دوستش نداشته باشد. بله، به بخش معرفی بهترین برگر های تهران رسیده ایم.

برترین ها: به یکی از جذاب ترین قسمت های تور شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم. به معرفیِ رستوران هایی که دارای گزینه ای محبوب، خوشمزه و همه پسند هستند که غیر ممکن است کسی از آن استقبال نکند و دوستش نداشته باشد. بله، به بخش معرفی بهترین برگر های تهران رسیده ایم.

اکثر ایرانیان، برگر ها را با معروف ترینِ آن ها، یعنی همبرگر میشناسند، ولی برگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذیِ هستند که از فرآورده های گوشتیِ (گوسفند، گاو و مرغ) تهیه شده اند و در کنار سایر مخلقاتی نظیر قارچ، انواع پنیر ها و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر میشوند. هنر استفاده از این مخلفات و چگونگیِ طبخِ گوشتِ مورد استفاده در برگر ها، مهم ترین نکته در خوب و خوش طعم شدن این ساندویچ است. یعنی اینکه بدانی از چه مواد اولیه ای استفاده کنی، چگونه از آن برگر بسازی، آن را چگونه و با چه روشی طبخ کنی و در پایان با چه مخلفات، چاشنی ها و سس هایی سرو کنی. همه این موارد دست به دست هم میدهند که یک برگر خیلی محبوب و خوشمزه شود و دیگری پس از چند ماه مگس پرانی مغازه اش را جمع کند.

در تهران رستوران های زیادی با عنوانِ برگر در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این برگر ها وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها، بهترین برگر های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در ۵ بخش تهیه شده است و ترتیب چینش رستوران ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

بابی ساندز

بابی ساندز (Bobby Sands) نامی خاطره انگیز برای عشقِ برگر های شمال شهر است. یکی از اولین برگر زغالی های پایتخت که با تکنیکی متفاوت، اولین برگر های گردوییِ ایران را بوجود آورد و هنوز هم با گذشت سال های زیاد و چند برابر شدن رقبای دور و نزدیک، عصر پنجشنبه و جمعه ها مردم جلویش صف میکشند و برای یک برگر خوشمزه آن سر و دست میشکنند. بابی ساندز نام یک انقلابیِ ایرلندی است که بعید میدانیم ارتباط چندانی با برگر گردویی های این رستوران داشته باشد!

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

در سال های اخیر بابی ساندز هم همانند اکثر رستوران هایی که اصل را بر مشتری مداری گذاشته اند، کاهش حجمِ ساندویچ ها را بر افزایش هیجانی قیمت های آن ترجیح داده است که شاید دیگر همانند گذشته حجیم و سیر کُن نباشد، ولی کماکان یکی از بهترین هاست. بابی ساندز یک ساندویچی با کلاس نیست اما بخاطر ویژگیهای خاص اش که یکی از آنها قیمت مناسب آن است، همواره شلوغ و پر مشتری است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

آدرس: خیابان دربند، سه راه جعفر آباد، پلاک ۹۹

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)


گاراژ برگر

گاراژ یکی از بهترین و خلاقانه ترین رستوران های تهران از لحاظ طراحی داخلی است. یک رستوران تازه تاسیس که با دکور فوق العاده جذابش هر رهگذری از خیابان نیاوران را به خود جذب میکند. فضای داخلی این رستوران دقیقاً هماهنگ با نام آن است! محیطی پر از انواع دکور های ماشینیِ جالب و مدرن، حتی اجاقی که سرآشپز روی آن برگر ها را گریل و طبخ میکند هم به شکل بدنه یک مینی ماینر است. باید حتما این رستوران را از نزدیک ببینید که زیبایی های ظاهری آن را درک کنید.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

مطمئناً گاراژ بهترین انتخاب برای عشق ماشین هایی است که میخواهند یک برگر خوشمزه هم نوش جان کنند! قیمت ساندویچ های گاراژ یک مقدار بالاتر از حد تصور است، لذا امادگی ذهنی مواجه شدن با ارقام عجیب و غریب را داشته باشید! ولی هر چه که هست هم از لحاظ طعم و کیفیت برگر ها و هر از لحاظ فضای داخلی یکی از بهترین هاست و حقش حضور در این لیست است!

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

آدرس: نیاوران، بعد از سه راه یاسر، نرسیده به پمپ بنزین، پلاک ۲۱۳

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)


برگر لند

رستورانی شلوغ و تازه تاسیس با فضایی صمیمی و پر از انرژی در کنار برگر هایی متفاوت و سیب زمینی هایی لذیذ. برگرلند در طول کمتر از 2 سال خیلی خوب توانست خود را بالا بکشد و شعبه اصلی خود در اندرزگو را تا غرب (سعادت آباد) وشرق (تهرانپارس) تهران گسترش دهد. البته باید این را هم در نظر بگیریم که نام سه خواننده محبوبِ زیر زمینی به عنوان مالکِ این رستوران های برگر لند، مسیر موفقیت آن را برایشان هموار تر و مشتری ها را ترغیب به حضور در آن جا کرده است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

برگر های برگرلند کوچک تر از برگر های معمولی و به سبک برندهای معروف بین المللی نظیر مک دونالد و برگر کینگ است، ولی باید این موضوع را بداند برای اینکه بتواند بازار مشتریان خود را تا مدت ها حفظ کند، باید به حجم ساندویچ هایش بیشتر بها دهد. فضای تینیجری و شلوغ و پلوغ برگرلند آن را به گزینه ای خوب برای قرار های دوستانه کرده است. پس پیشنهاد می شود در صورتی که جمعتان بالای دو نفر است، این رستوران را در برنامه خود قرار دهید.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

آدرس ها:

فرمانیه، بلوار اندرزگو، پلاک ۶۲
سعادت آباد، نبش خیابان سی ام
فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)


بلک برگر

رستورانی دنج و کوچک که با برگر های فوق العاده و سیب زمینی های هیجان انگیزش به یکی از محبوب ترین برگر های تهران تبدیل شده است. بلک برگر فضای زیادی برای نشستن ندارد (نهایت 15 نفر) ولی با دکوراسیون چوبی و پر از آرامش و پرسنلِ حرفه ای و خدمات خوبی که دارد یکی از محبوب ترین گزینه های ساکنین شمال شهر برای یک برگرِ خوشمزه است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

اگر به بلک برگر بروید و سیب زمینی های آن را سفارش ندهید، قطعا پشیمان خواهید شد. برگر های بلک برگر کاملاً خوش طعم و لذیذ هستند و مشخص است از مواد اولیه با کیفیت و درجه یکی تهیه شده اند و در کنار قیمت مناسبی که دارند، دیگر هیچ ایرادی به این رستوران وارد نیست، به جز فضای کوچک و سختی های پیدا کردن جای پارک و تحملِ صفِ ازدحامِ مشتریانش!

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

آدرس: میدان تجریش، خیابان شهید جعفری، پلاک ۱۰/۱

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)


منهتن برگر

همانطور که از اسم آمریکایی آن مشخص است، این رستوران یکی از خبره ترین رستوران های تهران در تهیه برگر های آمریکایی است. برگر هایی ضخیم و آبدار که غرق سس و قارچ و پنیر هستند و با نان های کنجدی مخصوص ساندویچ شده اند و آب از دهان هر بنی بشری سرازیر میکنند! فضای داخلی این رستوران همانند سایر رستوران های شمال شهر، خیلی خاص و متفاوت است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

جدا از آن در فضای بیرونی رستوران هم میز و صندلی هایی چیده شده است تا برای روز های گرم سال، یک محیط عالی در خیابانِ خوش اب و هوای دربند برایتان مهیا باشد. اگر بخواهیم منهتن (Manhattan) را در چند کلمه توصیف کنیم، باید بگوییم: رستورانی دنج و جمع و جور با فضاییِ دل نشین و برگر هایی فوق العاده خوشمزه.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

آدرس: دربند، سه راه جعفر آباد، ابتدای خیابان جعفری، پلاک ۸۵

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (1)

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Aryan

      سعي كنيد فست فود كم بخوريد كه ميتونه سرطان زا باشه.

    • بدون نام

      Five Guys
      فايو گايز سعادت آباد از قلم نيوفته يه وخ !!!
      .
      قطعن هاكوپيان هم كه خودش تو ليست هست.

    • بدون نام

      هاکوپیان و کماچ هم عالیه

    • بدون نام

      با تشکر فراوان

    • بدون نام

      دوستان اگه یه برگر خوب میخواهید تجربه کنید بل برگر رو یه سری بزنید
      خیابان لارستان - تخت طااووس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج