۲۸۳۵۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عبدی‌نژاد: قد فیلمم برای جشنواره کوتاه نبود

احسان عبدی‌نژاد: من نمی‌دانم جشنواره فیلم فجر ملاحظاتی دارد یا نه. اما اگر ملاحظات و معیارهایی دارد که فیلمی به جشنواره برود که قدش به جشنواره برسد، قطعا فیلم من قدش کوتاه نبوده است.

خبرآنلاین: احسان عبدی‌نژاد: من نمی‌دانم جشنواره فیلم فجر ملاحظاتی دارد یا نه. اما اگر ملاحظات و معیارهایی دارد که فیلمی به جشنواره برود که قدش به جشنواره برسد، قطعا فیلم من قدش کوتاه نبوده است.

احسان عبدی‌نژاد، کارگردان «آه ای عبدالحلیم» در واکنش به حذف فیلمش از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر گفت: «من از اتفاقاتی که بعد از دیده شدن فیلمم افتاده گیجم. هر جشنواره‌ای ملاحظاتی غیر از مسئله فیلم و درون فیلم دارد، در درون جشنواره فیلم فجر هم چیزهایی وجود دارند که این «چیزها» خیلی آزاردهنده هستند.

او افزرود: اعتراض من در ذهنم به یک علامت سوال تبدیل شده است. به چه کسی باید اعتراض کرد؟ دبیر جشنواره که مسئول تام و تمام جشنواره نیست.

عبدی‌نژاد اعمال ملاحظات غیرسینمایی در گزینش فیلم‌ها را نابود کننده رویای فیلم‌سازان جوان عنوان کرد و گفت: جریانی وجود دارد که جریان خوبی نیست. این فیلم رویای صد نفر آدم است و مسئله کم اهمیتی نیست. اگر فیلم‌سازی من از سر گیشه و بیزینس بود و از سر تعهد نبود، چندان برایم مهم نبود . فیلم‌های مثل «آه ای عبدالحلیم» فیلم‌هایی هستند که جشنواره فیلم فجر برای ویترینش به این فیلم ها نیاز دارد.

او افزود: دو سال از زندگی یک فیلم‌ساز صرف ساختن این فیلم شده است و دو تا ۳۶۵ روز برای این فیلم وقت گذاشته‌ام. من دعا می‌کنم حقی ناحق نشده باشد اما اگر حق من پایمال نشده باشد، نمی‌بخشم.

«اه ای عبدالحلیم» سومین ساخته احسان عبدی‌نژاد پس از «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» است. در خلاصه داستان فیلم چنین آمده است : فائز، مسيح، آتنا و حمزه، روزهاي كسالت بار و خموده ي حواليِ سي سالگي شان را پشت سر ميگذارند. ورود شيرزاد كه پنج سال است زندگي‌اش را روي دريا و درون كشتي ميگذراند، همراه با يك كشتي فرانسوي، اتفاقي و ناخواسته، ريتم زندگي شان را عوض می کند. يكباره چشم باز مي‌كنند که ميانه يك بازي غريب ايستاده‌اند. حالا ميخواهند از زندگي كام بگيرند و عقده هايشان را نابود كنند.

مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، محمد رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج