۲۸۳۶۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مهران غفوریان از «سه شو» جدا شد؟

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سه‌شو» گفت: آقای مهران غفوریان با این برنامه همکاری خوبی دارد و جدایی او از سه‌شو شایعه است.

خبرگزاری فارس: تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سه‌شو» گفت: آقای مهران غفوریان با این برنامه همکاری خوبی دارد و جدایی او از سه‌شو شایعه است.

«علیرضا ابراهیمی» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصویربرداری «سه‌شو» ادامه دارد و می‌توانیم این نوید را به مخاطبان خود بدهیم که در هفته‌های آتی شاهد برنامه‌ای جذاب تر و مفرح‌تر خواهند بود.

وی ادامه داد: به زودی ۲ گروه از بازیگران به کار اضافه می‌شوند. یک گروه متشکل از بازیگران چهره آشنای حوزه طنز است و گروه دیگر متشکل از بازیگرانی است که ثبت نام کرده‌اند، ما از آنها تست گرفته‌ایم و قابلیت بازی و حضور جلوی دوربین را داشته‌اند.

ابراهیمی همچنین درباره قهر غفوریان و جدایی‌اش از سازندگان برنامه «سه‌شو» تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. در حقیقت آقای غفوریان باید سر یک کار سینمایی حاضر می‌شدند و به همین دلیل با هماهنگی با گروه در مودت زمان مشخص سر کار سینمایی حضور یافت و دوباره به نزد ما بازگشت.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای رضویان و همچنین مهران مدیری تشکر کنم. آقای رضویان پس از پایان تصویربرداری «درحاشیه» تمام و کمال وقت خود را روی «سه‌شو» گذاشته و البته در مدت حضور در سریال درحاشیه نیز آقای مدیری لطف کرده و این موضوع را مدیریت کردند.

مجموعه تلویزیونی «سه شو» روزهای پنج شنبه و جمعه و البته در مناسبت‌های خاص روی آنتن خواهد رفت و این روز‌ها تصویربرداری در بلوار ارتش ادامه دارد.

عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا ابراهیمی، کارگردان: سیدجواد رضویان، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا نجف‌زاده، مشاور پروژه: مهران مهام، جانشین تولید: مهدی رجبی، ناظر کیفی: فرهاد خسروی، نویسندگان: گروه فیلمنامه نویسی هلیوم، مجریان: مهران غفوریان، سید جواد رضویان، بازیگران: حمید لولایی، مریم سعادت، محسن قاضی مرادی، سحر ذکریا، ماندانا سوری، ایمان صفا، بیژن پیشدادی، حمیدرضا الله یاری، سیدرضا حسینی، ملیحه شیخلو، شایان جلالی، بازیگر خردسال: امیرحسین کافتری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج