۲۸۳۶۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برخورد با عاملان حمله به سفارت سعودی

استاندار تهران با تاکید بر اینکه تامین امنیت سفارتخانه ها و کنسولگری ها وظیفه دولت میزبان است، گفت: حمله و تعرض به سفارت عربستان غیرمنطقی، نادرست و غیرقانونی است و ما ضمن محکوم کردن این اقدام با عاملان آن براساس قانون برخورد می کنیم.

خبرگزاری ایرنا: استاندار تهران با تاکید بر اینکه تامین امنیت سفارتخانه ها و کنسولگری ها وظیفه دولت میزبان است، گفت: حمله و تعرض به سفارت عربستان غیرمنطقی، نادرست و غیرقانونی است و ما ضمن محکوم کردن این اقدام با عاملان آن براساس قانون برخورد می کنیم.

سیدحسین هاشمی درحاشیه نشست شورای پدافند غیرعامل استان تهران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سفارتخانه هر کشور جزئی از خاک آن کشور محسوب می شود و حمله و تعرض به آن نه تنها مورد تایید نیست بلکه تلخ و محکوم است.

وی با اشاره به اینکه در زمان اعلام حکم ارتداد سلمان رشدی و حمایت برخی کشورها از وی نیز موضوع حمله به سفارتخانه برخی کشورها مطرح شده بود تصریح کرد: در آن زمان که رهبر معظم انقلاب در جایگاه رئیس جمهوری قرار داشتند اعلام کردند که تعرض به سفارتخانه کشورها معقول نیست و این حرکت را تقبیح کردند.

استاندار تهران شهادت آیت الله نمر باقر النمر را ضایعه بزرگ و دردناک برای جهان اسلام ذکر کرد و گفت: حساسیت و اعتراض مردم نسبت به شهادت آیت الله نمر طبیعی بود و درخواست های متعددی برای تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی در روز ۱۳دی ماه(یکشنبه) به استانداری تهران ارائه شد.

وی افزود: مجوزی برای تجمع مقابل سفارت عربستان داده نشد و اما اجازه داده شد در مکان های دیگر همچون میدان های فلسطین و امام حسین (ع) تجمع های اعتراضی برگزار شود.

استاندار تهران با اشاره به اتفاق های رخ داده در نیمه شب شنبه گذشته، گفت: حدود ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه عده ای از معترضان در نزدیکی سفارتخانه عربستان حضور یافتند و باوجود تمهیدات اولیه پلیس، به سفارتخانه حمله کردند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری نیز به طور کامل این حرکت را محکوم کردند و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاق هایی در کشور نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج