۲۸۳۹۸۳
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه القاعده به داعش درباره ایران

«القاعده نامه ای به گروهک تروریستی داعش با موضوع ایران ارسال کرده که از زبان ابومحمد عدنانی سخنگوی داعش به جزییات این نامه اشاره شده است.»

باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از شکست های پی در پی مقامات امنیتی عربستان در مبارزه با گروهک تروریستی داعش، رسانه های وابسته به رژیم سعودی بارها آسمان ریسمان کرده اند تا این گروهک را به شکلی هماهنگ با ایران جلوه دهند.

اخیر سلمان الانصاری تحلیلگر برجسته سعودی در ادعایی بی اساس گفته داعش توافق ضمنی با ایران دارد به همین خاطر ایران را هدف حملات تروریستی خود قرار نمی دهد.

این دفعه هم سایت شبکه العربیه طی ادعای عجیبی گزارش داده که القاعده با گروهک داعش درباره حمله نکردن این گروهک به ایران به توافق رسیده است.

شبکه سعودی العربیه در این رابطه ادعا کرد: «القاعده در سال ۲۰۱۴ نامه ای به داعش نوشته که در این نامه خواستار شد هیچگاه نیروهای داعش ایران یا منافع این کشور در خارج را هدف قرار ندهند.»

العربیه که این نامه را به پیام صوتی ابو محمد العدنانی سخنگوی داعش مستند کرده در ادامه ادعا کرد: «القاعده در این نامه هدف از دور شدن داعش از حمله به ایران را حفظ خطوط حمایتی القاعده اعلام کرده که ایران به ارائه این خطوط حمایتی به القاعده متعهد شده است.»

لازم به ذکر است که این ادعاهای بی اساس رسانه های وابسته به آل سعود بعد از آن مطرح می شود که عربستان نتوانست تا با ادعای وجود هماهگی مستقیم ایران با داعش کاری از پیش ببرد به همین خاطر در ادعای جدیدی از وجود واسطه میان هماهنگی داعش با ایران سخن به میان آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      خدا هم نتونست این عربستانیارو ب راه راست هدایت کنه والا نفهمیه عربستانیا تمومی نداره هرگز هر کسی هم با نفهم نشست و برخاست کنه نفهم میشه فک کنم اگه رابطه ای باهاشون نداشته باشیم بهتره

    • بدون نام

      احمقها

    • حمیدرضا

      داعش و القاعده با همه حماقتشان این نکته بدیهی را خوب میداند، نزدیک شدن به آتش خطرناک است.

    • حسن

      علت عدم حمله به ایران خاصیت بازدارندگی بالاست

    • احمدی

      خدا را شکر دولت محترم وملت بزرگوار ایران با مقام معظم رهبری ایران در مورد دیدگاهایشان با دشمنان خارجی یک نظر دارند کشور را از چالش دشمنان کینه توز محافظت می کنند خدایا این پیوند مستحکم تا ظهور امام زمان حتی در کنار امام زمان ادامه داشته باشد

    • بدون نام

      فحش ندید شایدم قضیه به این سادگی که ماها تصور میکنیم نباشه و واقعا داره اتفاقاتی پشت پرده ميفته

      پاسخ ها

      • مسعود

        تحلیلگر سیاسی،کارشناس اتفاقات پشت پرده انگار این شهدایی که تو سوریه و عراق میدیمو نمیبینی.اره اینام رد گم کنی

    • جواد

      داعش و اقاعده می دونند اگه به ایران حمله کنند موجبات نابودی خودشون رو فراهم می کنند. ایران هم مرز عراق و افغانستان است و اگه اراده کنه رودررو و زمینی با اونا مقابله کنه حتماً نابود می شوند بعلاوه اگر آنها به ایران حمله کنند، مقابله شدید ایران با آنها مشروعیت بیشتری پیدا می کنه. حالا فهمیدی وهابی های احمق دلیل حمله نکردن به ایران چیه؟

    • مدافع حرم

      سردمداران کثیف عربستان لاشخورهای بیابان حجاز اند که خوک های بیابان هم از اون ها فراری اند. لاشخورهایی که خودشون هم داعش رو درست کردن هم القاعده رو. به ولایت بر حق امیرالمومنین منتظر روزی هستم که این مماشات و مدارا با وهابی های نجس به پایان برسه و بفهمن یه من ماست اندازه 500 تا موشک بالستیک در دقیقه کره میده بشهون

    • اسماعیلی

      داعش با تمام نیروهای مزدورش حتی نمیتواند یک روستای ایران را تسخیر کند. چون ایرانی غیرت دارد و فرزندان معاویه ، یزید و مروان و امثالهم را نابود میکند. داعش میتوان شهرهایی را تسخیر کند که مردم آن شهرها به بنی امیه (آل سعود) دلبستگی داشته باشند. داعش هم بجای نجات آنها به عرض و ناموس آنها تجاوز کرد. خانه ها یشان را ویران کرد، مساجدشان را ویران کرد، بزرگانشان را یا خرید و یا کشت، حتی بیمارستانهایشان را منهدم کرد. پناه می برم به خدا تاوان عبرت نگرفتن از تاریخ چه سخت است.

    • بدون نام

      انشالله خدا حسابشنو مىرسه. مثل اون زمان ابابيل ها بسرشون سنگ ميريزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج