۲۸۴۰۵۷
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

۳ درصد داوطلبان یزدی رد صلاحیت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: صلاحیت ۱۶۷نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی این استان تائید شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: صلاحیت ۱۶۷نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی این استان تائید شد.

محمدعلی طالبی در اینباره اظهار کرد: ۱۷۲ نفر در استان یزد داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد ۱۶۷ نفر در هیات‌های اجرایی تائید صلاحیت شدند.

وی افزود: چهار نفر نیز صلاحیت آنان از سوی هیات‌های اجرایی استان تائید نشد و یک نفر هم انصراف داده بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس صلاحیت ۹۷ درصد داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی استان تایید شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آنان مورد تایید هیات‌های اجرایی قرار نگرفته از ۱۶ تا ۱۹دی ماه می‌توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان ارایه کنند و این هیات از ۲۰ تا ۲۶ دی ماه صلاحیت تاییدشدگان هیات‌های اجرایی و شکایت افراد رد صلاحیت شده را مورد بررسی قرار می‌دهد و ۲۷ دی ماه به آن‌ها اعلام می‌شود.

طالبی خاطر نشان کرد: افراد ردصلاحیت شده در هیات نظارت استان می‌توانند شکایت خود را به شورای نگهبان ارایه کنند و پس از رسیدگی به این شکایت‌ها در مهلتی ۲۰ روزه، اسامی نهایی نامزد‌ها در ‌‌نهایت ۲۷ بهمن ماه توسط وزارت کشور به حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌شود و فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار حوزه انتخابیه شامل یزد و اشکذر به مرکزیت یزد - مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد به مرکزیت مهریز- تفت و میبد به مرکزیت تفت و اردکان به مرکزیت این شهرستان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازار گرمی !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج