۲۸۴۳۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرلیست اصلاح‌ طلبان در انتخابات مجلس

رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان درباره تایید یا رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس باید به قانون تمکین کنند.

خبرگزاری تسنیم: محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات، در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم ضیایی که عصر امروز (چهارشنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه رفتار نامزدها‌ی اصلاح‌طلب در صورت عدم احراز صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان چگونه باید باشد؟ گفت: به اعتقاد من باید به قانون تمکین کنند و نظر شورای نگهبان را بپذیرند.
وی برهمین اساس خاطرنشان کرد: تایید یا رد صلاحیت نامزدها حق قانونی شورای نگهبان است و اگر نامزد اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شوند به کار خود ادامه می‌دهند و در غیر این صورت راه قانونی را دنبال خواهند کرد.

مهرعلیزاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه برخی اصلاح طلبان علی لاریجانی را به عنوان سرلیست خود در انتخابات مجلس مطرح می‌کنند، بیان کرد: چنین مسئله‌ای دیگر الان وجود ندارد و حرف‌های کلی مطرح شده، اما هم‌اکنون سرلیست مشخص است و آقای عارف سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه برخی اشخاص و گروه‌ها قصد دارند فضای انتخابات را متشنج کنند، تصریح کرد: هم مردم ایران و هم گروه‌های سیاسی رشید هستند و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. تمام فعالان سیاسی فهیم هستند و حیف است محیط به این خوبی را با این حرف‌ها خراب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج